Sex & Sånt... Vad betyder OS?

Sex och samlevnad i allmänhet.

Re: Sex & Sånt... Vad betyder OS?

Inläggav Igen » 25 okt 2013, 20:51

Dock ska jag tillägga att flera av kondomsorternas glidmedel är spermiedödande men inget är 100% skydd
Bild

Bild

Bild
Igen
Alltid online

Inläggav vambi » 26 okt 2013, 02:33

Igen skrev:Vambi Det kallas precis som du sa för, försats. Försatsen kan innehålla spermier och det krävs ju bara en för att starta en graviditet. Ett kort svar på din fråga är alltså, JA, det kan du!

Hur sannolikt det nu är vet jag inte men anta nu att du är mitt uppe i ägglossning och att en pigg rackare smitit iväg innan startskottet så kanske du vill ta ett gravtest. Men jag skulle inte vara speciellt orolig...inte ett dugg faktiskt. 8)

Lycka till dock.

aha tack för svaret, men jag frågade även en på apoteket och haon sa att det inte alls var omöjligt och jag skulle kolla efter en vecka 14dagar, men som sagt tack för svaret!
vambi
Alltid online

Inläggav vambi » 31 okt 2013, 01:58

hej har en ny fråga :oops: jo i måndags hade jag och killen sex och jag hade ÄL men han drog ut innan han kom och kom på min mage. dumt nog gick jag med på Att han fick köra utan kådis då jag inte brukar kunna genomföra sex och jag var verkligen trång sa han, men han hade glidmedel och så hm ja hade vi sex. jag har känt denna kille i en månad cirka och han har inte velat bli kille tjej utan kk, men han sa att han tycker ännu mer om mej än han tänkt från början och som han sa, skulle tänka igenom detta mellan oss, men jag har ej hört något nu på tre dagar och jag tror jag har bara haft ONS, ska jag sluta hoppas eller ska jag lita på honom för han är verkligen en underbar kille
vambi
Alltid online

Inläggav vambi » 31 okt 2013, 12:27

SNÄLLA ingen som vet? känner mej såå dum
vambi
Alltid online

Föregående

Återgå till Sex & Sånt