Annons:

Skaffa barn, ingen att diskutera med....

Välkommen till Minbebis, skriv en kort presentation om dig själv för att komma igång här i Nykomling!

Skaffa barn, ingen att diskutera med....

Inläggav Murmeldjuret » 03 feb 2016, 22:23

Hej alla där ute =)

Jag är en tjej på snart 25 år, jag har jobb, förvisso inte en fast tjänst, men, sedan har jag en karl, eller vad man nu ska kalla han =) som är snart 27år, och har pluggat färdigt till sommaren. Vi har varit tsm i 4år och har nu tagit beslutet att försöka skaffa barn ihop. Men med det beslutet dyker ju mkt frågor upp, kanske något ni också varit med om? Till en början kommer ju de frågor som ingen kan svara på än som till exempel kan jag bli gravid? Osv, men de följs senare av någon slags förvirring, borde jag bli gravid om jag väger nästan 130kg och är 160cm ? Om jag blir gravid kommer barnmorskor och sjukhuspersonal jag beblandar mig med skälla på mig då? Kommer jag få diabetes? Kan jag begära kejsarsnitt fast att jag är överviktig? Ser verkligen inte hur en hel unge ska kunna ta sig ut annars..... Som ni ser är frågorna många och det skulle vara skönt att ha ett gäng att snacka av sig med.

Hoppas någon läser detta =)

Mvh Murmeldjuret
Murmeldjuret
Nykomling

Re: Skaffa barn, ingen att diskutera med....

Inläggav Bebisdags » 02 jun 2016, 14:00

Hej, vet inte hur det fungerar här på detta forum men jag är gärna villig att prata! Jag slutade ta p-piller för ca 3 månader sedan och är 165cm lång och väger nu mera 89/90 kg. Hör av dig om du vill surra!:)
Bebisdags
Stammis

BIM: 25

Återgå till Nykomling
Annons: