Annons:

Snabbare än väntat...

Välkommen till Minbebis, skriv en kort presentation om dig själv för att komma igång här i Nykomling!

Snabbare än väntat...

Inläggav linnea1992 » 23 okt 2016, 20:53

Hej!
Jag är en 24-årig tjej som bor i Småland. Arbetar som sjuksköterska sedan 1,5 år tillbaka. Gift med en underbar man som är min absolut bästa vän och självsfrände.

Jag har använt p-piller och minipiller om vartannat i säkert tio år. Förra året började jag med p-ring som funkade finfint. I augusti slutade jag med den och lät kroppen ha sin gång, men vi hade kondom för att min kropp skulle hinna rätta till sig. Kände av ägglossning redan första cykeln och efter nästa mens skippade vi kondom. Och nu. Gravid verkar det som! Spökstreck har det varit men vad jag förstår så spelar det ingen roll; strecket kan inte uppträda om man inte har detta graviditetshormon. Så nu verkar det som om jag är i vecka 6 (säger man så om man är i vecka 5+ nånting?).

Känns helt galet att det skulle gå så fort! Vi tänkte bara att vi kör på och ser vad som händer och uppenbarligen verkar det som om denna avslappnade inställning gjorde susen. Kan bara inte greppa det riktigt än... helt sjukt! Men roligt!

Fler som det är första gången för och som är i min ålder? Hade varit skönt att bolla lite tankar... för tankar finns det gott om :)

Kram
linnea1992
Nykomling

Återgå till Nykomling
Annons: