Ja denna otroliga trötthet tar kål på mig.. Vad göra mer än att sova när man kan?? usch. Vill hitta på en massa roliga saker men orken finns inte. Kan bli förvånad när den riktiga tröttheten kommer, den när man somnar direkt samtidigt när man tänker att man är trött. Någon som känner igen sig?
En annan sak som nu har kommit sen en vecka tillbaka då jag var i vecka 8 är att magen svullnar upp så ofantligt mycket på eftermiddagen och framförallt kvällen. Alltså den verkligen SVULLNAR upp. Ser ut som om jag är i 7 månaden typ. sen lägger det sig på morgonen. Dock tycker jag mig ana en början på förändring på storleken på morgonen nu i vecka 9. Liksom att den är liiiiite spänd om livmoder.. hm.. Hoppas det är bebismage på g!! Min mamma har alltid fått mage tidigt i alla sina graviditeter så kanske inte är omöjligt för min del heller.
Känn skönt denna omgång med dessa symptom dock. Gämför med mina andra två graviditeter där ena var utomkvedshavandeskap och andra slutadei MA i vecka 10. Ska bli så skönt när vi har passerat det om en två veckor.
Skönt att skriva av mig lite!

Ser fram emot att diskutera/skriva av mig här!