EmilieK: Jag har varit kvar tre dagar som mest, men de var med min förste, sedan två dagar med min tjej. Å när lillkillen kom så ville jag åka hem dagen efter men han hade ett blåsljud på hjärtat så vi fick vänta en dag och när lilltjejen kom så stannade jag två dagar med henne med. Men hade jag vetat att lillkillen var febrig så hade jag stannat någon dag till för han blev rejält sjuk och sedan jag i influensa, tror aldrig jag varit så dålig, men man har ju inga krafter efter en förlossning heller

Kommer nog stanna två dagar med denna lill* krabaten med ... Men får väll hoppas att den vill komma tidigare, hur har dina förlossningar varit. Här har barn nr: 2-4 kommit med raket fart eller vad man ska säga, 1-2 krysstvärkar så har de varit ute

Har även legat på Eva de sista gångerna så jag har knappt pratat med personalen, sist fanns de inte ens någon mamma att prata med eftersom de andra hade sina gubbar med sig, jo sista lunchen när jag skulle hem kom de in en, men jag skulle ju hem då...
En fika på stan hade ju varit trevlig, bättre än sjukhus miljö