Spökstreck på clearblue?

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

Spökstreck på clearblue?

Inläggav missmaliol » 27 jan 2013, 09:19

Hejsan!
Jag är så nyfiken, tog ett test igår och det visade ett väääldigt svagt brett streck. Tänkte om det kunde vara bara så det blir? Jag testa imorse också, och då blev det likadant. Vad tror ni det är? Är det vanligt att man ser streck utan att det är något?
missmaliol
Nykomling

Re: Spökstreck på clearblue?

Inläggav Villhalitenimagen » 27 jan 2013, 10:13

Om det är ett brett rakt streck där det ska vara inom tiden du ska läsa av så är du ju gravid! Grattis, köp ett digitalt om du vill ha svart på vitt där det står gravid.
Villhalitenimagen
Alltid online

BF: 130827
Status: I aug blir vi 5 i familjen.

Inläggav missmaliol » 27 jan 2013, 11:14

Tack :) Då skulle jag bli jätteglad. Men jag vågar knappt tro det, så fegis som man är så ville jag inte köpa ett digitalt. Läste sen lite på nätet att man ibland kan se ett streck där bakom. Hmm, blir ett digitalt i eftermiddag.
missmaliol
Nykomling

Inläggav nattae » 27 jan 2013, 12:07

Jag fick också svaga streck när jag testade mig i början (såhär såg mina ut oklart-gravtest-hjaelp-44075.html), mensen var då ca en vecka sen. Och jag var ju jätteosäker när jag också hade svaga streck, så jag väntade till dagen efter och tog digitalt test och det visade då positivt!

Nu visade det sig att jag testade alldeles för tätt inpå min ägglossning, då jag tydligen haft den bara några dagar innan jag skulle haft mens, så bebisen var då bara några dagar gammal när jag testade mig, trots att mensen var sen! Vänta och prova igen :) Och kör på digitalt, mycket lättare att tolka än plus testerna ;) Hoppas allt går bra nu! :)
Bild
Användarvisningsbild
nattae
Stammis

Inläggav missmaliol » 27 jan 2013, 16:47

Hej!

Sådär som din bild visar ser mitt test också ut, nästan exakt... Tusen tack för svar :D Jag läser runt på en massa forum och blir ju nte klokare, olika för alla tycks det som. Och jag har ingen koll på hur lång min cykel är alls, den är helt oregelbunden och jag har aldrig några symtom vid ÄL... Det skulle kunna vara så att det är väldigt tidigt, och att det blir ett starkare plus sen. Tycker mig känna sympom också, ömma bröst mm.
missmaliol
Nykomling

Återgå till Bli gravid
Annons: