Starta tränings-och hälsogrupp runt Haninge?

Vill du träffa andra medlemmar? Skapa träfftrådar!

Starta tränings-och hälsogrupp runt Haninge?

Inläggav NathalieLovblad » 09 jan 2014, 12:32

Hej!

Jag är en 26 årig tjej som nyligen är inflyttad i Haninge. Väntar barn nr 2 i Juli och har en flicka på 5 år sedan tidigare.

Jag driver mitt eget företag inom hälsa och skönhet där jag hjälper personer att nå sina mål, drömmar och en sundare livsstil. Vill så gärna komma i kontakt med föräldrar som redan har barn och väntar barn i närheten av Haninge.

Har planer på att starta en träningsgrupp för mammor och blivande mammor. Det finns inget bättre än att tillhöra en grupp där man tillsammans peppar varandra och uppnår sina mål, när alla dessutom sitter i samma båt så blir det bara ännu roligare :) Finns det något intresse för detta?

Jag håller även i olika workshops där vi tillsammans går igenom naturliga hälsoprodukter som passar just dig eller ditt barn. Skönhetsprodukter och makeup som gör den grå vardagen lite ljusare. Fitnessprodukter som ger dig verktygen till att komma tillbaka till ditt riktiga "jag" efter graviditeten.

Hur låter detta? Finns det något intresse? Jag bollar gärna tankar och ses över en fika/promenad. Jag börjar själv bli rund om magen, känna mig grå och dammig och alldeles för trött. Positiv energi mår alla bra av och det jag har kvar att sprida vill jag gärna dela med mig av :)

Skriva här eller skicka PM /Nathalie
NathalieLovblad
Nykomling

BF: 140707

Re: Starta tränings-och hälsogrupp runt Haninge?

Inläggav Fanten » 12 maj 2014, 17:32

Hej!
Lite smågammal tråd.. jag bor i Haninge. Är 24 år gammal och väntar mitt första barn i december. Nu har du ju kommit en bit längre i din graviditet... Har du fått igång någon grupp? Kanske väntar en stund nu? :D
Fanten
Nykomling

BF: 150104

Återgå till Medlemsträffar
Annons: