student och mamma? Går det=)

Diskutera ekonomi och jobb kring graviditeten och det nya livet med barn

student och mamma? Går det=)

Inläggav moahag » 13 dec 2010, 10:21

Hej!
jag började studera nu i höst. Men jag och min sambo planerar att försöka skaffa barn och därmed ta studieupphåll. Men vill självklart veta vilken trygghet man har. Jag arbetade heltid hela 2009, sedan var jag tjänstledig from 1 januari 2010 då jag var ute och reste. När jag kom hem i maj 2010, så sa jag upp mig och efter det så sommarjobbade jag på annat arbete innan jag började studera i september. Vet någon hur det skulle se ut för mig? Är det grundbeloppet som gäller eller finns det någon möjlighet att räkna på mina tidigare inkomster?

TACK på förhand!! // Mvh Moa=)
moahag
Nykomling

Re: student och mamma? Går det=)

Inläggav MariaTheres » 13 dec 2010, 10:26

Jag tror att det bästa är att ringa och prata med FK faktiskt! :D Lycka till.
Användarvisningsbild
MariaTheres
Alltid online

Status: Mamma till två gosfisar!

Inläggav ericepstein1 » 17 sep 2020, 11:23

Efter en dag på uni gjorde jag ett kvällsskifte i snabbköpet och gick sedan hem för att lägga min son i sängen. Det var först när han sov att jag kunde avsluta mina uppsatser ... Jag kände bara att jag inte kunde nå min fulla potential. Det är nedslående för även om vem som helst kan kämpa, brottas alltid studenter med småbarn för att hänga med.

do my homework for me
ericepstein1
Nykomling

Inläggav saeed20 » 13 okt 2020, 10:49

I just felt that I could not reach my full potential. It's disappointing because even if anyone can fight, students always wrestle with toddlers to keep up. buy property abroad
saeed20
Nykomling

Återgå till Ekonomi & Jobb