Lellan84: Jag håller tummarna för att allt ska gå vägen för er nu

Min son är född 7 november

Ett bra datum för mig

Tinalin: Oj vilken historia du haft. Ja då förstår jag att du är orolig av dig nu. Jag hoppas att spermierna kan ta sig fram i passagen så ni slipper hjälp där.
Jag har bara haft ett missfall och det var i november. De två hemskt o sorgligt o allting men de var ju i v.9 så det låg inom "ramarna" för missfall. Går ju inte att jämföra sorgen med ditt fall eftersom du gick halvvägs men jag måste ju verkligen säga att det är en av de tre jobbigaste sakerna i mitt liv. Men jag har ju svårt att bli gravid. Jag har inte tillräckligt bra ägg så jag behöver pergotime.
Jag hoppas du lyckas bli gravid snart

Heidimariajohanna: Då håller jag tummarna för att pergokuren ska göra susen nu så du slipper IVF. Ja uppfattningen om munkpeppar är ju att boosta äggen precis som pergotime. Men jag antar att det är mer "krut" i pergotime än munkpepparn. Men skulle min läkare inte skriva ut mer pergotime så börjar jag nog med munkpepparn igen.
Jag hade äl förra veckan, mitten på veckan så nu är det bara väntan. Men jag har väldigt sparsamt med flytningar denna gång. Antar att det är en biverkning av pergon jag inte haft tidigare.
Mamma till 3 barn. Son född 2011, dotter född 2013 och son född 2018.