Symptom innan BIM

Diskutera graviditetens 40 veckor berätta om dina veckor.

Symptom innan BIM

Inläggav Kokosbollen » 09 feb 2014, 14:41

Hej! Jag har fått några symptom som får mig att fundera på om jag kanske är gravid. Jag har väldigt ömma bröst och min kompis är dessutom säker på att de har blivit större och spändare, jag ser ju inte det lika mycket eftersom jag är med dom hela tiden så att säga, men jag är även illamående och har spytt några gånger, dock bara magsyra trots att jag har ätit precis innan. Jag är även tröttare och har spänd och svullen mage.
Min mens ska komma om sju dagar och jag fick mens senast, dock fem dagar för tidigt, vilket aldrig har hänt förut.
Jag testade mig imorse och det visade negativt.
Kan det ändå vara så att jag är gravid tror ni? Har någon varit med om samma sak?

Tack på förhand!
Kokosbollen
Nykomling

Re: Symptom innan BIM

Inläggav Kokosbollen » 09 feb 2014, 14:44

Kissar oftare också! Ett symptom jag glömde.
Snälla svara!
Kokosbollen
Nykomling

Re: Symptom innan BIM

Inläggav Grim » 10 feb 2014, 11:06

Jag har haft samma symptom ett par månader efter jag slutade med mina p-piller. Hormonerna var helt upp och ned och gav massa knasiga "symptom". När jag väl var gravid så hade jag bara ett enda symptom innan BIM och det var att jag kände mig varmare än vanligt. Svullna bröst, spänd mage odyl kom efter BIM.

Det kan vara så att du är gravid, men det kan också vara så att det bara är kroppen som är knasig. 7 dagar innan BIM är det inte många som får ett tillförlitligt svar på tester.
* Tillsammans sedan maj 2007
* B född 2013

Bild
Användarvisningsbild
Grim
Alltid online

Återgå till Gravid vecka för vecka