• Anonym

    Kiss-sex

    Min pojkvän har filmer med kiss-sex eller vad man ska säga på svenska! Han har sagt till mig att han tycker om något udda, men han ville inte säga vad det var, bara att han inte vill att vi ska göra det. Nu hittade jag filmer undangömda. Många filmer.
    Vad är det egentligen? Jag har ingen lust att titta på dem, men jag undrar vad det är.

  • Svar på tråden Kiss-sex
  • Anonym

    Ja det e väl som det låter.. man typ kissar på varann eller i sängen eller så medans man har sex... E inte så ovanligt som man tror faktiskt... E nog inte så farligt att han tittar på sånt, värre om han skulle kolla på nå där man typ torterar varann å så..
    Så var lugn =)

  • Danbala

    Man brukar nog kalla det "wet sex" på svenska också. Det är iaf en ganska vedertagen term i olika sexforum jag kollar.

    Det är som sagt inte ovanligt, och det är ju lyckligtvis en harmlös böjelse.

    (Fast vore jag du skulle jag vara glad att han inte vill att ni ska prova det. )

  • Anonym

    Men vad är det som lockar? Är det någon sorts förnedringsdröm? I så fall känns det ju lite märkligt och skrämmande nästan.

  • jargato

    man kissar på varandra, på kroppen eller i munnen.
    Om ni provar så var i duschen!

  • Anonym

    Jag blev nyligen tillfragad om han fick kissa i mig. Jag blev ganska stalld kan jag saga och sa att det nog inte var nagot for mig.

    Men menade han att kissa i min mun alltsa?! Jag forstod nog inte det da. Jag blev valdigt stalld att han tydligen gillar sant, han har aldrig ens knystat nagot sadant forut under manga ar tillsammans. Varfor tog han upp det nu? Vill han fornedra mig eller vad ar hans plan med det hela?

    Ni som vet, kan inte ni beratta lite mer om varfor man gor det och vilken kansla det ger osv for jag vill verkligen forsta varfor han vill gora nagot sant med mig.

  • Anonym

    Åh fy vad äckligt släng filmerna eller göm dom det där är ju snuskigt.

  • Neko

    Jag tror inte att det handlar om förnedring, det handlar troligtvis om att göra något som är lite *förbjudet* eller *smutsigt*, på samma sätt som andra kan tycka att det är roligt att ha sex där man riskerar att bli upptäckt (fast inte blir det). Wetsex brukar som sagt vara ganska harmlöst och det är inte heller farligt på något sätt.

    Med 'i dej' så kan han antingen ha menat munnen eller så slidan? Eh, tror jag i varje fall.

  • Danbala

    Det kan givetvis handla om förnedringsgrejen, men det finns nog fler skäl att man går igång på det. Det smutsiga, förbjudna också.

  • Älskarlivet

    Anonym 4685141:

    Säkert något han länge tänkt på men ej vågat fråga.
    Skönt att han sa sin önskan eller hur...?!

    Om han menade kissa i munnen eller idig vet jag inte..... (ta upp det med honom igen) men jag gissar på båda två ställena...

  • Anonym

    Fast ar det sa bra egentligen att han sa nagot om sin onskan? Vi ar inte ihop men han sager att han alskar mig sa varfor vill han fornedra (?) mig sahar da?

    Jag vet inte om jag ska ta det som nagot positivt eller negativt att han sa det? Pa ett satt ar jag ju glad att han sa det for da kanske det betyder att han litar pa mig? Eller sa kanske det betyder att han tror att jag ar sa latt och gar med pa hans minsta onskan? Ungefar som att "den har tjejen struntar jag i, henne kan jag utnyttja lite hursomhelst, med mina "konstiga" sexfantasier." (fast det kan han inte om jag inte sjalv vill, bara sa ni vet)

    Vid samma tillfalle namnde han lite andra saker han skulle vilja gora ocksa, dock mer "normala" men ocksa nagot udda som han heller aldrig namnt forut. Varfor berattar han allt det har nu efter sa lang tid? Och framfor allt, vart vill han komma med kiss-sexet egentligen?

Svar på tråden Kiss-sex