• Anonym (Ledsen)

    Hur få mindre flytningar? Snälla hjälp!

    Sedan jag fick min son har jag fått enormt mycket flytningar, så mycket att när jag och min sambo har sex blir jag för våt så att han inte känner något och jag skäms något enormt över detta och vet inte vad jag ska göra åt det.
    Luktar inte illa där nere, har ingen svamp eller nåt så jag vet inte vad det är.

    Saken är den att jag födde via kejsarsnitt - inte vaginalt.

    Vårt sexliv är totalsabbat nu och jag är jätteledsen, märker att min sambo är besviken också trots att han aldrig skulle säga det rakt ut.

    Snälla, har någon haft liknande problem och i så fall hur har ni löst det? Känner mig som världens sämsta och har aldrig hört någon annan med samma problem.

  • Svar på tråden Hur få mindre flytningar? Snälla hjälp!
  • Mittiprick

    Hur längesedan var det du fick barn? Har Du fått tillbaka din mens? Har du preventivmedel?


    Tells it the way it is.
  • Anonym (Ledsen)

    Det var 9 månader sedan och jag fick tillbaka min mens för längesedan.

  • Anonym (Ledsen)

    Glömde skriva att jag inte har något preventivmedel för tillfället.

  • Anonym (Torris)

    Jag tycker det låter som en dröm. Jag hade gärna haft det så!!! Önskar att jag blev våtare.

    Jag har haft det som du i perioder men nu är det torrare. Det kan säkert gå över för dig med.

    Flytningar är ju fö inte samma som att bli våt vid sex. Annan typ av lubrikation.

  • Anonym (Torris)

    Jag blev förresten torrare när jag hade spiral. Fast det kan säkert slå lite olika. Så jag kan nog inte rekommendera det.

    Sen är det ju bara 9 mån sedan. Underlivet är nig inte riktigt tillbaka än. Knipövningar är ju standardtipset om man vill bli tajtare.

  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Torris) skrev 2018-07-03 13:29:12 följande:

    Jag tycker det låter som en dröm. Jag hade gärna haft det så!!! Önskar att jag blev våtare.

    Jag har haft det som du i perioder men nu är det torrare. Det kan säkert gå över för dig med.

    Flytningar är ju fö inte samma som att bli våt vid sex. Annan typ av lubrikation.


    Jag tycker det verkar hänga ihop på nåt vis, är inte säker dock. Men det suger verkligen, har sabbat sexlivet och jag skäms otroligt mycket.
    Jag hoppas verkligen att det går över.
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Torris) skrev 2018-07-03 13:31:25 följande:

    Jag blev förresten torrare när jag hade spiral. Fast det kan säkert slå lite olika. Så jag kan nog inte rekommendera det.

    Sen är det ju bara 9 mån sedan. Underlivet är nig inte riktigt tillbaka än. Knipövningar är ju standardtipset om man vill bli tajtare.


    Spiral är jag för feg för att sätta in tyvärr och jag har dåliga erfarenheter av preventivmedel överlag (går upp mycket i vikt av hormonella preventivmedel).

    Jag har börjat med knipövningar (visste inte ens att det behövdes när man föder med snitt), men det är liksom all den där jävla fukten som är problemet. Det blir alldeles för mycket lubrikation.

    Tack för uppmuntrande ord! Jag tycker jag borde blivit återställd nu efter 9 månader, det är ju ganska lång tid. Hoppas det går över och jag blir torrare igen som förr.
Svar på tråden Hur få mindre flytningar? Snälla hjälp!