• Puccini

    Rakat eller Orakat underliv?

    Vad föredrar ni? Om ni är kvinna? Om ni är man?

  • Svar på tråden Rakat eller Orakat underliv?
  • Anonym (Kvinna)

    Rakat på mig. Har rakat sedan jag fick hår. Vill absolut att mannen är rejält ansad iaf. Har tack och lov typ aldrig träffat på en vildvuxen man. Är 46 år

  • Anonym (Holken)

    Jag är man och föredrar en orakad kvinna. Det är ok om hon ansar bikinilinjen etc, om hon tycker att det behövs och det kan jag förstå om man ska ha, ja, bikini på sig exempelvis. 


    Har provat att raka mig en gång. Big mistake, gör aldrig om igen. 


    Har aldrig träffat någon helrakad kvinna som tur är, jag tycker det verkar konstigt. 

  • Anonym (Rakat)

    Jag älskar när tjejen/kvinnan är helrakad om musen funkar bra med en porrsträng med. Älskar att slicka när det är lent och mjukt.

    Själv har jag helrakad pung och sparat lite kort hår ovanför kukroten just nu. Brukar alltid raka mig helt annars.

  • Anonym (Naturligt?)

    Min särbo kör på helt naturligt ...  men jag har fått raka trimma alla mina ex. Vi trimmade varandra. Föredrar en ansad landningsbana, inte helrakad och inte full buske. 
    Att få smaka utan en massa hår - underbart.

  • Anbe66

    Jag tänder på håriga vaginor och håriga armhålor hos tjejer, det tänder i gång mig för sex, naturen skapade tjejer så. 

  • Anonym (Rakatttt)

    Jag går knappt igång om tjejen har en buske där nere, jag vill alltså ha det rakat.

Svar på tråden Rakat eller Orakat underliv?