• Anonym (Hoppas!)

    Ägglossningstest när är jag fertil?

    Hej, 

    6/10 fick jag första dagen med en blinkande gubbe på CBs ägglossningstest, sen hade jag blinkande fram till 11/10 då det bara var en glad gubbe. Men har tagit vanliga stickor också och tycker inte dom stämmer överens... 
    När tror ni jag har min ägglossning? Idag? 🤷?♀️

  • Svar på tråden Ägglossningstest när är jag fertil?
  • Anonym (g)

    När jag har Äl är mina test starkare än det från idag så gissar att du har det inom några dagar. 

  • Anonym (Hoppas!)

    Oj jaha okej 😱 men mitt clearblue test sa maximal fertilitet för två dagar sedan.. 

  • Anonym (g)
    Anonym (Hoppas!) skrev 2023-10-13 13:03:47 följande:

    Oj jaha okej 😱 men mitt clearblue test sa maximal fertilitet för två dagar sedan.. 


    jaha ok, det kanske inte syns så bra på bild för att dom torkat? Syntes det starkare på dom? 
  • Anonym (Hoppas!)
    Anonym (g) skrev 2023-10-13 13:18:39 följande:
    jaha ok, det kanske inte syns så bra på bild för att dom torkat? Syntes det starkare på dom? 
    Alltså CB testen är digitala, så för två dagar sedan visade den en statisk glad gubbe vilket ska betyda maximal fertilitet :) 
    Övriga vanliga stickorna tycker jag ser likadana ut när dom är torkade, kanske lite ljusare. 
  • Anonym (g)
    Anonym (Hoppas!) skrev 2023-10-13 13:24:35 följande:
    Alltså CB testen är digitala, så för två dagar sedan visade den en statisk glad gubbe vilket ska betyda maximal fertilitet :) 
    Övriga vanliga stickorna tycker jag ser likadana ut när dom är torkade, kanske lite ljusare. 
    jag antar att dom digitala är bäst men jag har själv aldrig testat. betyder glad gubbe att man har ägglossning? Det är ju bara ett visst antal dagar man är fertil på och då är det ju bäst att köra på innan äl så att säga. 
  • Anonym (24h)

    När du får fast glad gubbe så är tanken att ägget släpper inom närmaste 24 timmarna om jag minns rätt. Jag tycker digitala är bäst. De andra ser likadana ut på din bild. På de vanliga så ska väl båda strecken vara  lika starka när det är positivt? Fen 13e 12:30 ser ganska liks ut men ahh gå efter clearblue skulle jag säga :)

Svar på tråden Ägglossningstest när är jag fertil?