• anonym05swe

    Är det kärlek för henne jag känner?

    Hej, jag är samma person som skrev igår om hon jag gillar djupt men vissa att jag bara målade upp en drömbild av henne trots att jag inte instämmer i det. Vad skulle ni räkna det som om jag känner såhär om henne efter att vi mött två gånger och sedan andra gången föll jag handlöst för henne och har velat vara med henne sedan dess. Har inte meddelat henne dock utan ska etablera kontakt först och försöka dejta henne innan.


     


    Det är såhär jag känner för henne typ: 


    Tänker ofta på henne


    Vill att jag ska bli med henne 
    Är alltid nervös när jag ska träffa henne 
    Ser henne som en person som är rolig, trevlig och alltid spännande att träffa


    Attraherad till djupt 
    Vill bli med henne i ett långdistansförhållande sålänge (då vi bor 3-4 h bort från varandra)


    Att bara prata med henne är roligt 


    Litar på henne 


    Skulle kunna se mig själv med henne under en lång tid då jag gillar henne


     

  • Svar på tråden Är det kärlek för henne jag känner?
  • Anonym (H)

    Du är förälskad. Vi har alla varit unga, oerfarna och förälskade någon gång

    Jättefint och spännande i sig. Nu får du hoppas att hon känner något för dig också och eventuelt utveckla er relation.

     

  • anonym05swe
    Anonym (H) skrev 2023-11-24 08:47:00 följande:

    Du är förälskad. Vi har alla varit unga, oerfarna och förälskade någon gång

    Jättefint och spännande i sig. Nu får du hoppas att hon känner något för dig också och eventuelt utveckla er relation.

     


    Mm, vill verkligen bli med henne. Problemet för mig är att vi har typ 3-4 h bort till varandra. Om vi skulle bli ihop med varandra skulle det vara krångligt men helt värt det. 

  • anonym05swe

    Tillägg: Har träffat henne två gånger och föll för henne andra gången. Vi bor på avstånd på 3-4 h. 


     


    Ser henne som en person jag måste dejta med innan vi blir ihop (om hon vill)

  • Anonym (Hmmm ....)

    Bli med henne???? Väldigt konstigt uttryck.

    Men men... lycka till!

  • anonym05swe
    Anonym (Hmmm ....) skrev 2023-11-24 08:53:51 följande:

    Bli med henne???? Väldigt konstigt uttryck.

    Men men... lycka till!


    Bli med= bli ihop med henne


     


    Mm, jag får hoppas det går vägen och att vi blir ett par. 

  • Anonym (Ulla)

    Du älskar henne inte. Du är förälskad. 

  • anonym05swe
    Anonym (Ulla) skrev 2023-11-24 08:58:12 följande:

    Du älskar henne inte. Du är förälskad. 


    Så det är typ kärlek om jag först träffar henne mer och sedan ev hamnar i ett förhållande med henne? 


     


    Eller hur ska jag tolka det? 


     


     

  • Anonym (H)
    anonym05swe skrev 2023-11-24 09:06:41 följande:

    Så det är typ kärlek om jag först träffar henne mer och sedan ev hamnar i ett förhållande med henne? 


     


    Eller hur ska jag tolka det? 


     


     


    Du känner henne inte, har knappt pratat med henne, har inte rört vid henne. Du är förälskad vilket är fint och kärleken kanske kommer

    Tänker du starta en nya jättetråd du då ätar och upprepar dig i alla oändlighet igen?
  • anonym05swe
    Anonym (H) skrev 2023-11-24 09:10:24 följande:
    Du känner henne inte, har knappt pratat med henne, har inte rört vid henne. Du är förälskad vilket är fint och kärleken kanske kommer

    Tänker du starta en nya jättetråd du då ätar och upprepar dig i alla oändlighet igen?

    Jag ska göra allt för att lära känna henne först på djupet innan jag överhuvudtaget ska säga till henne. Inte omöjligt att vi blir ett par.


     


     


    Jättetråd? 


     


     

Svar på tråden Är det kärlek för henne jag känner?