• Anonym (Askari)

    Min sambo vill se mig ligga med andra kvinnor

    Vi pratade om sexfantasier vi vill förverkliga. Min sambo sa att det hon mest av allt skulle vilja är att se mig ligga med en annan kvinna, att se oss båda njuta. Hon tänder på tanken att vara med och hjälpa mig med den andra kvinnan, hålla fast henne medan jag knullar henne eller smeka mig och henne. Är det en vanlig fantasi? Min sambo blev väldigt upphetsad av att prata om det, och vill att vi skall skaffa Tinder för att ragga upp en kvinna åt oss.

  • Svar på tråden Min sambo vill se mig ligga med andra kvinnor
  • Anonym (Kul!)

    Det låter som en härlig fantasi. Jag kan känna mig lite avundsjuk, skulle gärna vilja att min fru hade samma tankar, och jag har många gånger fantiserat om det motsatta, att se henne ligga med en annan man.


    Att omsätta det i verkligheten är nog förknippat med en del röda flaggor. Det gäller att man är säker på att man vill, och troligtvis att man är väldigt trygg i sin relation.

  • Anonym (Askari)
    Anonym (Kul!) skrev 2024-03-15 10:51:25 följande:

    Det låter som en härlig fantasi. Jag kan känna mig lite avundsjuk, skulle gärna vilja att min fru hade samma tankar, och jag har många gånger fantiserat om det motsatta, att se henne ligga med en annan man.


    Att omsätta det i verkligheten är nog förknippat med en del röda flaggor. Det gäller att man är säker på att man vill, och troligtvis att man är väldigt trygg i sin relation.


    Vi har haft trekanter med andra kvinnor många gånger, men just den här fantasin handlar om att min sambo inte är direkt sexuell delaktig. Hon sa att hon ibland fantiserar om att bara titta på, vara i närheten eller kanske slinka in med en hand här och där, att det handlar om att se mig njuta med en annan kvinna. Så jag skulle vilja säga att vi är väldigt trygga i vår relation, den oroar jag mig inte för.
  • Anonym (I)

    Min man har också en liknande fantasi. Han vill gärna se mig ha sex med andra män men han vill inte själv synas. Än så länge får jag återberätta för honom om hur vi haft sex. Förhoppningsvis kommer han runt snart och vågar vara med i rummet. 

  • Anonym (Kul!)
    Anonym (Askari) skrev 2024-03-15 10:55:33 följande:
    Vi har haft trekanter med andra kvinnor många gånger, men just den här fantasin handlar om att min sambo inte är direkt sexuell delaktig. Hon sa att hon ibland fantiserar om att bara titta på, vara i närheten eller kanske slinka in med en hand här och där, att det handlar om att se mig njuta med en annan kvinna. Så jag skulle vilja säga att vi är väldigt trygga i vår relation, den oroar jag mig inte för.
    Jamen dåså, kör på och ha kul! :) Som fantasi tror jag det är jättevanligt, i alla fall åt "motsatt håll" och baserat på vad det skrivs om i detta forum.
    Men nu kanske du vände frågan just mot kvinnor?
  • Smecker

    Kan inte påstå att den är vanlig, men har själv träffat kvinnor med sådana fantasier.


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • PorterPelle

    Både jag och min fru tänder på att se på när den andra har sex med andra och vi tänder också på att den andra ser på. 

Svar på tråden Min sambo vill se mig ligga med andra kvinnor