• Anonym (Ormen)

    Den största myten

    Den största myten när det gäller sex måste ju vara det här med snopplängdens betydelse vid penetration. På porrfilm kan man se att män med långa snoppar (20-25 cm) inte kommer in så djupt.

  • Svar på tråden Den största myten
  • Anonym (Ormen)

    Hur har denna myt uppstått?

  • Anonym (Tjockis)

    Nej det är tjockleken som räknas inte längden. 

  • Anonym (HmJ)

    Myt vet jag väl inte och inget jag funderat på.

  • Anonym (Ormen)
    Anonym (HmJ) skrev 2024-04-04 11:20:08 följande:

    Myt vet jag väl inte och inget jag funderat på.


    Det är väl en jättemyt om något. Som om kvinnan för att känna njutning behöver stimulans längst in i slidan när det mer förhåller sig tvärtom.
  • Anonym (Jennifer79)

    Längden HAR betydelse. Första gången jag blev rejält bottnad av en man med omkring 22-23 cm skrek jag av vällust. Det är en helt annan känsla för mig än att bli penetrerad av en kortare lem. För mig är det som natt och dag. Önskar att jag aldrig fått prova. Små korta gör sig icke besvär om de så är tjocka som falukorv. 

  • Anonym (Ormen)
    Anonym (Jennifer79) skrev 2024-04-04 12:50:59 följande:

    Längden HAR betydelse. Första gången jag blev rejält bottnad av en man med omkring 22-23 cm skrek jag av vällust. Det är en helt annan känsla för mig än att bli penetrerad av en kortare lem. För mig är det som natt och dag. Önskar att jag aldrig fått prova. Små korta gör sig icke besvär om de så är tjocka som falukorv. 


    Tror absolut att längden har betydelse. Däremot tror jag inte att det är så stor skillnad med en penis som är 23 cm eller en som är runt 15 cm och uppåt, annat än att risken att stöta i livmodertappen är större. Då är tjockleken en mer avgörande faktor.
  • Anonym (Hh)

    Har hellre än kort och tjock än lång och smal.
    Men alltså vad är kort? Kortare än 15? Det bör den nog inte vara även om jag inte brukar mäta dom.
    Faktum är att jag har lite problem om den är för lång och vinkeln inte blir helt bra. Drar mig lite för doggy trots att jag tänder jättemycket på den i tanken. Sen jag satte in hormonspiral kan jag även få ont vid för djupa stötar även i andra ställningar så det är lite problem över lag med en för lång kuk nu.
    Så nä, monsterkukar är häftiga att titta på men en medel plus duger fint. 

  • Anonym (Ormen)
    Anonym (Hh) skrev 2024-04-04 16:23:25 följande:

    Har hellre än kort och tjock än lång och smal.
    Men alltså vad är kort? Kortare än 15? Det bör den nog inte vara även om jag inte brukar mäta dom.
    Faktum är att jag har lite problem om den är för lång och vinkeln inte blir helt bra. Drar mig lite för doggy trots att jag tänder jättemycket på den i tanken. Sen jag satte in hormonspiral kan jag även få ont vid för djupa stötar även i andra ställningar så det är lite problem över lag med en för lång kuk nu.
    Så nä, monsterkukar är häftiga att titta på men en medel plus duger fint. 


    Det finns ju så klart ingen entydig definition, men medellängden anses väl vara 14-15-16 cm däromkring. Så kortare än så är väl kort och längre än så...

    De kvinnor jag pratat med som har erfarenhet av långa kukar har uttryckt sig som dig ungefär. Som en kniv i magen, som en beskrev det.
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Ormen) skrev 2024-04-04 20:20:26 följande:
    Det finns ju så klart ingen entydig definition, men medellängden anses väl vara 14-15-16 cm däromkring. Så kortare än så är väl kort och längre än så...

    De kvinnor jag pratat med som har erfarenhet av långa kukar har uttryckt sig som dig ungefär. Som en kniv i magen, som en beskrev det.
    Har rätt mycket erfarenhet av rejäla doningar men det krävs att han är lyhörd och att man kan hjälpas åt med vinkeln. Skäms nästan för att säga det för jag vill inte vara sån men är den liten, ja jag blir lite besviken. En stor känns liksom mer imponerande, att ta på, att ta i munnen, att ha i sig. Älskar kuk helt enkelt 🙈 men helt klart en grov före en lång. 

    Men en rejäl stöt i livmodertappen- jag lämnar in alltså. Känns som att hela livmodern sitter löst och är öm i äggstockarna i flera dagar. 
    Går dock oftast bra om det är lite lugnt från början så man kan känna av vilken vinkel man ska köra i. Och att man är tillräckligt upphetsad redan när det är dags för action. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Jennifer79) skrev 2024-04-04 12:50:59 följande:

    Längden HAR betydelse. Första gången jag blev rejält bottnad av en man med omkring 22-23 cm skrek jag av vällust. Det är en helt annan känsla för mig än att bli penetrerad av en kortare lem. För mig är det som natt och dag. Önskar att jag aldrig fått prova. Små korta gör sig icke besvär om de så är tjocka som falukorv. 


    Smaken är olika och dom jag har haft regelbundet dex med har jag i doggy slagit i livmodertappen ibland med min medelkuk och dom har inte velat haft en rejäl kabanoss. Men jag har väl haft tur och träffat på tightare tjejer. Har varit med några rymliga också och skulle kunna tänka mig att dom också föredragit en större.
Svar på tråden Den största myten