• Anonym (Lisa)

    Tränat med bar överkropp.

    Någon kvinna /tjej som tränat Med bar överkropp på gym och trott att man varit ensam ,  pratar om obemannade gym . 

  • Svar på tråden Tränat med bar överkropp.
  • Anonym (Tss)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-04-10 11:00:17 följande:
    Tränat med bar överkropp.

    Någon kvinna /tjej som tränat Med bar överkropp på gym och trott att man varit ensam ,  pratar om obemannade gym . 


    Nej. Låter sjukt obekvämt faktiskt. Har man en byst att tala om så lär det göra ont med dess tyngd som guppar upp och ner utan nåt stöd från behå. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hm)

    Hahahh va fan? 😂  forumets mest orimliga fråga idag! 

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Mickes galna tics)

    Min fru har garanterat gjort det. Hon gillar att visa tuttarna och har ett extremt bekräftelsebehov. Nu börjar hon bli gammal så det har väl lugnat ner sig lite när det gäller showandet, tack och lov. 

  • Anonym (Spökdraken)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-04-10 11:00:17 följande:
    Tränat med bar överkropp.

    Någon kvinna /tjej som tränat Med bar överkropp på gym och trott att man varit ensam ,  pratar om obemannade gym . 


    Menar du att du trodde du var ensam, men det visade sig att det var en gast där också?
    Jag har vid 2 tillfällen varit med om att jag skulle träna men såg att det var en ensam kvinna där, så jag lämnade lokalen, så att hon fick vara ifred. Om nån av kvinnorna varit bar på överkroppen så hade jag stannat.
  • Anonym (Aurora)

    Såklart inte. Är du en 14-årig kille eller?

  • Anonym (M)
    Anonym (Mickes galna tics) skrev 2024-04-10 14:38:32 följande:

    Min fru har garanterat gjort det. Hon gillar att visa tuttarna och har ett extremt bekräftelsebehov. Nu börjar hon bli gammal så det har väl lugnat ner sig lite när det gäller showandet, tack och lov. 


    Showa i ett folktomt gym?
  • Anonym (Mickes galna tics)
    Anonym (M) skrev 2024-04-10 16:51:03 följande:
    Showa i ett folktomt gym?
    Det är det som är poängen. Plötsligt kan det ju dyka upp någon och hon hinner givetvis inte få på sig tröjan. Hon har då världens bästa ursäkt typ:  -Ups, jag trodde jag var ensam här. Ja, jag vet att det är patetiskt men som sagt hon har lugna ner sig med åldern.
  • Anonym (Spökdraken)
    Anonym (Mickes galna tics) skrev 2024-04-10 17:20:55 följande:
    Plötsligt kan det ju dyka upp någon och hon hinner givetvis inte få på sig tröjan. Hon har då världens bästa ursäkt typ:  -Ups, jag trodde jag var ensam här.
    -Inte nu längre, hehe Flört
  • Anonym (Urban)
    Anonym (Spökdraken) skrev 2024-04-10 14:51:57 följande:
    Menar du att du trodde du var ensam, men det visade sig att det var en gast där också?
    Jag har vid 2 tillfällen varit med om att jag skulle träna men såg att det var en ensam kvinna där, så jag lämnade lokalen, så att hon fick vara ifred. Om nån av kvinnorna varit bar på överkroppen så hade jag stannat.
    Hoppas du bor nära gymmet. Tramsigt att lämna annars tycker jag. Hon är ju medveten om att det kan komma andra.
  • Anonym (Spökdraken)
    Anonym (Urban) skrev 2024-04-10 20:53:08 följande:
    Hoppas du bor nära gymmet. Tramsigt att lämna annars tycker jag. Hon är ju medveten om att det kan komma andra.
    Tror ändå att många kvinnor uppskattar att man tar sån hänsyn, ifall hon skulle uppleva det som lite obekvämt.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Tränat med bar överkropp.