• Anonym (psiloveyou)

    sex i havet

    Hejsan, jag o min kille åker till Grekland om några dagar och vi båda är otroligt sugna på att ha sex i havet. Någon som har erfarenhet? Vill gärna höra hur fiffi mådde efter. Har läst lite otäckt om att mikroorganismer kan krypa upp i muffen och att man kan få buk infektion. Berätta gärna om ni både har positiva och negativa upplevelser. Thankuuuuuuuu

  • Svar på tråden sex i havet
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag har legat en gång, så vem är bättre lämpad att svara här?
    Jag skulle nog inte vara så pigg på det i alla fall. Haven är väl inte superrena nu. Och nån kanske vet mer om det här, men blir det inte så att mycket av det naturliga glidmedlet (när hon är våt) försvinner i vattnet? Kanske känns obehagligt?

  • Anonym (psiloveyou)

    hur var din upplevelse? 

    Tänker samma, det som håller tillbaka är ju att det just är smutsigt. glidet kan man ju preppa med kokos olja eller ett ordentligt glid medel. Jag är mest rädd för the after effects

  • Anonym (psiloveyou)

    Det är ju lite spännande. Självklart inte om det är barnfamiljer. Men om man hittar ett mer gömt ställe där det är färre folk o färre som badar.

  • Anonym (Nej Tack)

    Har haft sex i havet och det är inget jag vill göra om. Dels var det "skavigt" och obekvämt och jag fick världens svampinfektion efteråt.

    Det kan ju ha berott på något annat men jag kopplade det till just vatten-sexet.

    Däremot älskar jag att ha sex utomhus men undviker just vatten.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (psiloveyou) skrev 2024-04-10 14:32:52 följande:

    hur var din upplevelse? 

    Tänker samma, det som håller tillbaka är ju att det just är smutsigt. glidet kan man ju preppa med kokos olja eller ett ordentligt glid medel. Jag är mest rädd för the after effects


    Det var väldigt bra, men jag skulle ha varit tydligare. Jag har bara legat en gång överhuvudtaget. Och det var inte i havet Skrattande
  • Anonym (Man 53 år)

    Jag och min nuvarande fru gjorde detta för ca 30 år när vi var till Kreta, alltså Medelhavet. 

    En vanlig strand i en turistort med fullt med folk, långt ut i vattnet. Jag är dock rätt övertygad om att det inte var nån som såg vad vi gjorde.
    Skulle tro att det såg ut som vi var djupt i vattnet och kramades och kyssdes ordentligt bara. Blev ju ingen särskild lång stund heller... Man var ju ung då, ha-ha...

    Lite spännande och busigt kändes det ju, kan inte förneka det. 

    Konsekvenserna: absolut inga alls. Kändes inte konstigt på nåt sätt. Varken hon eller jag fick några besvär alls.

    Vi har inte gjort om det och det har väl inte heller gett några starka bestående minnen heller. Då har vi gjort annat bus som blivit mer minnesvärda.

  • Räkan77

    Är det tillräckligt varmt i vattnet i Medelhavet nu för att bada längre än ett kort dopp? Känns som att det kalla vattnet kan ställa till det för killen...

  • XDX

    Bara provat en eller två ggr, fick inte in kuken. Brukar dock vara svårt att få in den i vanliga fall, men under vattnet gick det inte alls. Kanske sabbar vattnet glidet?

  • Aliona

    Ja, var ung och dum (äventyrlig utan erfarenhet) och kär i en snygg grek - men jag gör inte om det. Vattnet gör att det blir mindre glid, saltet svider och kuken kändes mest kall och obehaglig. Jag fick tack och lov ingen infektion så det blev bara ett rätt oskönt sex.

  • Anonym (Lustfyllt par)

    Hade sex med frun i havet på Gran Canaria mitt på dagen förra året. Svårt i vågorna men gick för övrigt bra och inget problem med glidet. Frun hade inga bekymmer efteråt och hon är väldigt känslig där nere och får lätt svampinfektioner och urinvägsinfektioner. 

  • MrLovely

    Jag provade en gång med en holländsk tjej i Grekland. Hela hennes tjejgäng låg på stranden och låtsades inte fatta vad vi höll på med. Cool

    Men det var inte helt lätt att få till det stående i vattnet, speciellt inte som hon var ganska rund. Det kom mycket kommentarer på holländska som inte översattes när vi kom upp ur vattnet.

    Alla verkade ha haft kul. Utom den fete tysken som var mitt tillfälliga ressällskap och inte fick ligga.

  • Anonym (Kaffedraken)
    MrLovely skrev 2024-04-11 11:32:29 följande:

    Jag provade en gång med en holländsk tjej i Grekland. Hela hennes tjejgäng låg på stranden och låtsades inte fatta vad vi höll på med. Cool

    Men det var inte helt lätt att få till det stående i vattnet, speciellt inte som hon var ganska rund. Det kom mycket kommentarer på holländska som inte översattes när vi kom upp ur vattnet.

    Alla verkade ha haft kul. Utom den fete tysken som var mitt tillfälliga ressällskap och inte fick ligga.


    De kanske trodde ni försökte imitera den scenen i Dirty Dancing.
Svar på tråden sex i havet