• Anonym (M)

    Trekant, två tjejer en kille

    Hur var det? Berätta! Både bra Och mindre bra erfarenheter. Jag har velat med min kille men är rädd att han ska tycka att extratjejen är bättre på att suga eller skönare på nåt sätt så att han får mersmak på det hela. Har ni nånsin varit med om att extratjejen varit bättre eller så? Att ni njutit mer med henne? Man Är ju dum egentligen om man tror att man är den bästa bara för att man är flickvännen. Många kan ju skilja på sex och kärlek. Det här hände min kompis, hon hade en trekant med sin kille och en tjej till. Killen som aldrig hade kommit när nån sög innan, kom i extratjejens mun. det tog på hennes självkänsla. vet att situationen är spännande Och sexig osv. Men de här hände flera gånger så hon tror det mera handlar om att den andra tjejen va bättre på att suga 

  • Svar på tråden Trekant, två tjejer en kille
  • Anonym (Jag)

    Blev inbjuden som extra tjej till ett par som var i relation. Dagen efter när vi vaknade fick jag känslan att tjejen gjorde detta för att rädda relationen, så där fejk-positivt inställd liksom. Titta älskling så bra det blir och så öppen jag är och visst är jag bäst! Typ så.

    Själva sexet var bra, han var snygg och bra i sängen. Han verkade vilja att jag skulle slicka tjejen medan han tog mig bakifrån men riktigt så långt ville jag inte gå, det fick räcka med en dildo där. Morgonen efter när hon hade gått upp hade vi sex i smyg, skedande. Väldigt härligt. Han kontaktade mig efteråt för att ha sex igen men då hade jag råkat hamna i en relation, annars hade jag gärna fortsatt att träffa honom :)

    De gjorde slut senare, vet inte hur lång tid efter.

    Allt som allt en trevlig upplevelse :)

  • Theaass99
    Anonym (Jag) skrev 2024-04-10 20:09:07 följande:

    Blev inbjuden som extra tjej till ett par som var i relation. Dagen efter när vi vaknade fick jag känslan att tjejen gjorde detta för att rädda relationen, så där fejk-positivt inställd liksom. Titta älskling så bra det blir och så öppen jag är och visst är jag bäst! Typ så.

    Själva sexet var bra, han var snygg och bra i sängen. Han verkade vilja att jag skulle slicka tjejen medan han tog mig bakifrån men riktigt så långt ville jag inte gå, det fick räcka med en dildo där. Morgonen efter när hon hade gått upp hade vi sex i smyg, skedande. Väldigt härligt. Han kontaktade mig efteråt för att ha sex igen men då hade jag råkat hamna i en relation, annars hade jag gärna fortsatt att träffa honom :)

    De gjorde slut senare, vet inte hur lång tid efter.

    Allt som allt en trevlig upplevelse :)


    Du tänker med fittan. Elakt gjort av dig
  • Anonym (Jag)
    Theaass99 skrev 2024-04-10 20:18:41 följande:
    Du tänker med fittan. Elakt gjort av dig
    Vad snackar du om? Det var hon som bjöd in mig till trekanten, jag hade noll att göra med det.
  • Theaass99
    Anonym (Jag) skrev 2024-04-10 20:27:46 följande:
    Vad snackar du om? Det var hon som bjöd in mig till trekanten, jag hade noll att göra med det.
    Men snälla du? Att du tänkte träffa han efteråt? Och att ni låg i smyg! Inte okej! Och där tänkte du med fittan och sket i hennes känslor 
  • Anonym (M)

    Du ?jag? du valde att delta i en trekant, men ville inte skicka henne? Varför ens då delta i en trekant?

  • Anonym (Ck)
    Theaass99 skrev 2024-04-10 20:37:22 följande:
    Men snälla du? Att du tänkte träffa han efteråt? Och att ni låg i smyg! Inte okej! Och där tänkte du med fittan och sket i hennes känslor 
    Var och en styr över sina egna känslor. Inte upp till andra att hindra henne från att hoppa över stupet. 
  • Anonym (Jag)
    Theaass99 skrev 2024-04-10 20:37:22 följande:
    Men snälla du? Att du tänkte träffa han efteråt? Och att ni låg i smyg! Inte okej! Och där tänkte du med fittan och sket i hennes känslor 
    Skulle inte kunna bry mig mindre Skål Tycker dessutom att hon var fruktansvärt naiv som inte fattade att det kunde bli problem att bjuda in en tredje.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (M) skrev 2024-04-10 20:37:52 följande:

    Du ?jag? du valde att delta i en trekant, men ville inte skicka henne? Varför ens då delta i en trekant?


    Varför skulle jag när jag inte vill? En dildo fick räcka tyckte jag. Jag tänder inte på tjejer.
  • Anonym (M)
    Anonym (Jag) skrev 2024-04-10 20:49:48 följande:
    Varför skulle jag när jag inte vill? En dildo fick räcka tyckte jag. Jag tänder inte på tjejer.
    Är väl bara att slicka fittan? Är inget som är äckligt med det. Inte värre än att suga kuk?. Ska man vara i trekant så ska man Ju gå all in 
  • Anonym (M)

    Du hade väl kunnat använda dina fingrar och pullat henne istället för att använda dildon? 

  • Theaass99

    Omg va torr du är!! Du ?jag? som skrivit?.. Hahaha du är i trekant men vägrar gå med på parets önskemål om att slicka. Men kom igen. Hade jag varit dom hade jag ju inte valt dig 

  • Anonym (Jag)
    Anonym (M) skrev 2024-04-10 22:14:02 följande:
    Är väl bara att slicka fittan? Är inget som är äckligt med det. Inte värre än att suga kuk?. Ska man vara i trekant så ska man Ju gå all in 
    Det finns inget "ska", varken i trekanter eller annars. Du vet, samtycke och allt det där. Jag är inte intresserad av kvinnors könsdelar, så är det bara.
  • Anonym (Jag)
    Theaass99 skrev 2024-04-10 22:19:59 följande:

    Omg va torr du är!! Du ?jag? som skrivit?.. Hahaha du är i trekant men vägrar gå med på parets önskemål om att slicka. Men kom igen. Hade jag varit dom hade jag ju inte valt dig 


    Nej, det var inte PARETS önskemål, han verkade vilja tillfredsställa någon slags porrfantasi där han försökte trycka ner mitt ansikte i hennes skrev. Skratta på du.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Ck)
    Anonym (M) skrev 2024-04-10 22:14:02 följande:
    Är väl bara att slicka fittan? Är inget som är äckligt med det. Inte värre än att suga kuk?. Ska man vara i trekant så ska man Ju gå all in 
    Ärligt talat skulle jag nog stå över det också om tjejen tyckte att det var en trekant, så då är det meningen att jag som kille ska ta och suga av en annan kille.

    Inte direkt dina behov som ska stå i centrum för en trekant heller. 
Svar på tråden Trekant, två tjejer en kille