• Peterheter

    Ungsvenskarna sitter och skakar tuttarna







    1:34

    Är detta ett lämpligt beteende av kvinnor som siktar på den politiska makten, eller handlar det om oseriösa clowner som gör vad som helst för klick?
  • Svar på tråden Ungsvenskarna sitter och skakar tuttarna
  • Anonym (Ck)
    Peterheter skrev 2024-04-11 07:36:16 följande:
    Är detta ett lämpligt beteende av kvinnor som siktar på den politiska makten, eller handlar det om oseriösa clowner som gör vad som helst för klick?
    Herregud det är sommar och de har kul med sina vänner. Stick....
  • Peterheter
    Anonym (Ck) skrev 2024-04-11 07:41:18 följande:
    Herregud det är sommar och de har kul med sina vänner. Stick....
    De företräder ett av Sveriges största partier. Jag kan absolut inte tänka mig MuF bete sig så här.
  • Anonym (Ck)
    Peterheter skrev 2024-04-11 07:43:15 följande:
    De företräder ett av Sveriges största partier. Jag kan absolut inte tänka mig MuF bete sig så här.
    Ingen bryr sig om vad unga flickor gör under sommaren utom du. 
  • Anonym (Wtf)
    Peterheter skrev 2024-04-11 07:43:15 följande:
    De företräder ett av Sveriges största partier. Jag kan absolut inte tänka mig MuF bete sig så här.
    Moderater och MUF är inte WT. Dessa tjejer gör bara vad man förväntar sig av sådana.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Om jag hade tuttar så skulle jag också skaka på dom. Jag skulle bara stanna hemma och leka med dom hela dan, som Steve Carell sa i LA Story.

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (?)

    Jävligt begåvat - not! Om en framtida eventuell arbetsgivare kan koppla någon av brudarna till den sökande till tjänsten = kört!
    Jag fattar inte all skit som somliga lägger upp utan något som helst konsekvenstänk. 
    You cant fix stupid!

Svar på tråden Ungsvenskarna sitter och skakar tuttarna