• Anonym (z)

    Anställd kvinna

    Hjälp mig att ta modet att fråga ut henne
    Vet att chef anställd inte klingar så bra 

    Hur ska man lägga upp det, lite försiktigt eller bara bjuda ut
    Vi båda är singlar .

    Kan inte sluta tänka på denna underbara kvinna 

  • Svar på tråden Anställd kvinna
  • Anonym (Linn)

    Är du hennes chef? I så fall får du säga upp dig först. (Och fråga inte ut henne, som du skrev först, utan bjud ut henne. En utfrågning är sällan önskvärd. :) )

  • Anonym (z)
    Anonym (Linn) skrev 2024-04-11 12:12:26 följande:

    Är du hennes chef? I så fall får du säga upp dig först. (Och fråga inte ut henne, som du skrev först, utan bjud ut henne. En utfrågning är sällan önskvärd. :) )


    Ää jag ger henne sparken sen frågar ut, Skämt å sidor Solig

    Är de så jävla tabu egentligen? Har nån kollegor som sitter i min position men 
    andra avd på företaget. Som har dejtat anställd som blev, de är förlovade
    Var väl ingen som höljde ögonbrynet direkt, var väl lite hysch hysch första dagarna sen var det ingen som brydde sig

    VD sa väl inte så mycket förutom, Tänk privat / arbete

    Är blyg när det kommer till kvinnor, vet inte riktigt vad som säger stopp
    när jag försöker ta modet. Har haft flickvänner/sambo, men dom bjöd ut mig och inte jag. Sen när väl jag är med om så är det inga problem.
    ÄR DET DÄR FÖRSTA SETEGET som jag inte klara 
     
    Helt annorlunda när det kommer till jobb, där är jag framåt och drivande

    Å det är många som hittar kärlek på jobbet, är ju här 8 tim om inte mer om dagarna.  
  • Anonym (z)
    FiaLisannnN skrev 2024-04-11 12:16:17 följande:

    Du ska ge fan i henne, fattar du? Så sjukt jävla slimmigt och olämpligt. Usch!


    Noll koll på arbetslivet ser jag, många hittar kärlek där.
  • FiaLisannnN
    Anonym (z) skrev 2024-04-11 12:27:18 följande:
    Noll koll på arbetslivet ser jag, många hittar kärlek där.
    Och? Hon är i beroendeställning. Är du verkligen chef? För du verkar ovanligt trög i huvudet.
  • Anonym (Suck)

    Svaret är enkelt. Du bjuder inte ut henne alls pga att du är hennes chef.


    Om det sakta blir så att ni börjar röra er mot något och en flört sakta växer fram så är det ok, men att bjuda ut någon man inte vet ifall hon ens skulle vara intresserad gör man inte i ett sådant sammanhang.

    det blir jätte obekvämt för henne att säga nej om du bara bjuder ut henne utan att ha fått någon som hrlst bekräftelse först.

  • Anonym (Snickarn)

    Gert Fylking beskrev det med grova ord men dock kloka. Du ska inte begå hor där du jobbar eller bor. Ett tips i all välmening för det är inte lätt att vara neutral i tex lönesättning eller konflikter på jobbet.

Svar på tråden Anställd kvinna