• Svar på tråden Personer får betalt för att skriva hatinlägg här
  • Anonym (Typ)

    Familjeliv lär tjäna grova pengar med tanke på all reklam som florerar här. 

  • Anonym (Typ)
    Tobben skrev 2024-05-04 18:54:05 följande:

    Är det kd som betalar?


    KD vet hur man får igång folk utan pengar. Jag gissar att han genererat flera tusen besök på FL. För att inte tala om hur många inlägg han fått andra att skriva.
  • Tecum

    Det finns så många kvinnor här som hatar män och skriver om det helt gratis. Det är att kasta pengar i sjön att betala dem.

  • Anonym (M)

    Ja säkert skulle moderatorn starta en blogg om det och berätta öppet, om det verkligen förhöll sig på det sättet.

  • enola

    Ni förstår ju så klart att det inte är någon moderator som driver bloggen. "Jag väljer att vara anonym eftersom jag inte vågar stå för det jag skriver" och så vidare. Nej, det är nog samma incel som testar en annan approach.

  • ClumsySmurf
    Anonym (M) skrev 2024-05-04 19:01:04 följande:

    Ja säkert skulle moderatorn starta en blogg om det och berätta öppet, om det verkligen förhöll sig på det sättet.


    det är mytomanen carolatom07.
    han är en av de som mobbar de ensamma männen på forumet
    för att få FL att framstå som onda feministmaffian.
  • Anonym (FörYngring)

    Haha, skulle din blogg vara ett bevis på att FL betalar medlemmar?

    Självklart gör de inte det. Folk håller helt enkelt inte med dig. Och det förstår jag.

  • Postman

    Jag förstår inte denna galenskap som har dragit in här de senaste åren och jag känner som Tecum att det verkar vara gott om kvinnor (eller människor) här som uppenbarligen hatar eller föraktar män såpass så de är beredda till vad som. FL börjar tyvärr mer och mer bli väldigt ointressant och tråkig plats att vara på. 

  • Postman
    ClumsySmurf skrev 2024-05-04 19:09:16 följande:
    det är mytomanen carolatom07.
    han är en av de som mobbar de ensamma männen på forumet för att få FL att framstå som onda feministmaffian.
    Fultolkaren?
Svar på tråden Personer får betalt för att skriva hatinlägg här