• Valle

    Elitserien........ Yeeeees

    Äntligen startar Elitserien efter att vart död i ca 1 år!!!!!!
    Näääääää ÖÖÖÖÖÖÖÖ Lägg av Ropar vän av ordning! Det spelades ju hockey säsongen 04-05.

    Visst men inte i elitserien vi kallade den NHL Light!! Vilka e då vi Jo Vi alla Leksingar(och alla andra som saknade oss!!)!

    Nu kommer det att vara fyllda läktare iaf i en arena per omgång. Jusat där Leksand sätter sin stjärnglans i stan!!

    Så grattis alla er Tigrar, vargar, Indianer, Lejon osv Nu e Stjärnorna tillbaka!!!!

    Vilka håller ni på?
    Här kritiserar vi inte andra lag Bara hejar på vårt eget lag!!!
    Starta en egen HATA-Tråd om ni vill Här gillar vi Hockey

    Valle

  • Svar på tråden Elitserien........ Yeeeees
  • KaiN

    Valle: Leksand har haft ett sådant program för att hinna göra klart nya ishallen i Leksand... så då avslutar de med 4 hemma matcher skulle jag tro...och det kan de behöva...

  • Grodplutten

    Bor utan för Gbg men är en tiger, Brynäs är laget i mitt Hjärta....
    det har börjat bättre i år så man är ganska nöjd...

  • Valle

    Tack Doc... Den behövdes nu börjar vi marschen uppåt!!!
    Du tycker väl om att de va Vargarna som blev av med värdefulla poäng??

  • Buffyhusse

    Valle: Att Leksand fick så många borta, berodde väl delvis på den nya arenan, tror jag. Sen är det ju en annan femma att spelschemat med derbygrupper är förryckt. Leksand och Brynäs borde förstås mötas fler gånger! Grattis till första poängen förresten, nu blir det fler!
    Knoddmaker: Färjestad är en gåta! Efter tre raka bortavinster i inledningen trodde jag att de skulle sprinta iväg i täten, men nåt mystiskt har hänt, hemma(plan) verkar inte längre vara deras melodi. Blev dom kaxiga efter inledningen?

  • Cedric

    Här var det massa jidder om obskyra lag fram och tillbaka. Samtidigt noterar jag med glädje att det bara finns ett lag som vunnit 7 raka

  • The Doc

    *Valle* Väldigt vad TYST du är nu när Leksand har 1 poäng efter 10 omgångar....
    ............................VF Rules..................................

  • Valle

    Ja du doctorn De e väl inte såååå mycket att prata om just nu!!!!!!! Vi stjärnor är ur fas då vår lyskraft har svalnat... men nu skall vi få nya batterier sååå vi håller tummarna att det skall börja bli lite stjärnbilder på hockeyhimmeln igen... Stjärnfallet kan ju inte fortsätta precis....

    Valle..

Svar på tråden Elitserien........ Yeeeees