• Anonym (sexgalen)

    analsex som gravid?

    jag är i v. 11 nu och kåtare än aldrig förr!!
    har snöat in totalt på att bli tagen och sprutad i analen, gärna hårt!

    skulle det på nåt vis kunna skada fostret? det är inget jag vill fråga min barnmorska om precis haha. :)

  • Svar på tråden analsex som gravid?
  • Anonym

    Hur hårt hade du tänkt? haha.. inte ens sex i fitt*n skadar fostret enligt dom flesta.. enligt mig också? analen e nog ingen fara ;)

  • Anonym (sexgalen)

    jag hade tänkt mig "hårt" som i vanlig sextakt ;) min kille måste jucka på ganska snabbt för att komma :)
    när jag har haft analsex tidigare så har det mer varit finlir så att säga, hehe.
    jag får väl lov att prova, känns det inge bra får vi avsluta utanför!

    men fan, jag är nästan chockad över mitt beteende haha! aldrig har väl diverse porrsidor varit så välbesökta av mig haha. 
    men det är iofs ganska trevligt att sexlusten har kommit tillbaka x3 ;)

    det har inte varit mycket sådant senaste halvåret, jag har varit (är fortfarande, men på ett annat sätt) så ledsen över min hund som fick somna in i januari..  

  • Anonym

    precis, kroppen får bestämma..oftast känns det inge bra när det inte är bra :)!
    aah visst är det :D jag har iofs alltid varit galen själv haha.. men extremt när jag va gravid.

    usch då!

  • redneck girl

    nej,det är inte farligt.ingen av mina åtta har men av att vi haft analsex när jag vart gravid.

  • Anonym (sexgalen)

    va bra att det inte verkar farligt då :) då blir sambon glad hehehehe :D jag har berättat för honom vad jag vill göra med honom så han är nog mer än villig närhelst jag vill ;D

  • ezah

    tuta och kör!
    tror du känner att det är stopp och belägg innan ungen är ens i närheten av att fara illa.
    eller ja. vanligt sex-hårt alltså. ni kanske itne måste köra 'brutalaste-våldtäkten-på-jorden'-hårt... :P

  • Anonym

    Oh my god,

    du låtersom mig när jag blev gravid. Jag blev vrålkåt, kollade på porr o onanerade dagligen,ibland flera ggr. Bad mannen knulla mig hårt i röven o betedde mig som riktig porris.

    Alla sa att det lägger sig.

    Svar: nej. Jag blev bara värre o värre. Mot slutet ville min man inte ha så mycket sex. Han tyckte det va konstigt mot bebisen (eller va  det ett schysst sätt att berätta att en gravidmage inte tände honom, inte vet jag)men tusan va jobbigt det va. En kväll satt jag liksom o gned mig mot honom. Han bara flina...
    Nu e tösen snart 3.
    Här porras det fortfarande på till 1000. Min man e mycket glad o tacksam, jag me för den delen.
    Mamma by day-porris by  night =)

    Lycka till med sexet TS

  • Anonym (sexgalen)

    hahaha underbart! jag gillar fan å va så här kåt, det känns nästan precis som i början när man började utforska sex :) skillnaden nu är nog att jag är med bisarr än vad jag var då hahah.
    fast det är ganska jobbigt att va såhär sugen hela tiden iom att jag jobbar borta halva veckorna och måste traggla med handen hela tiden = BORING!

    men idag ska jag åka hem igen hehehehehehehe. ;D

  • Anonym

    Här har ni en till som e riktigt jävla kåt. Porrsidor är de här oxå och analsex har vi haft för jag har varit så sugen på de.... Avsluta gärna med analsex så ni inte kör som vanligt sen, för jag har hört att det innehåller mkt bakterier i röva=)Men bara njuta=)

  • Anonym

    Tänkte precis skriva det som den innan skrev, växla inte emellan hålen bara, isf använd kondom. Det finns som sagt bakterier där som INTE ska in i ettan, gravid eller inte.
    Sen måste jag säga att det blev samma för mig! Har alltid varit galen i sex, ofta och länge=) Men ALDRIG varit sugen på tvåan mot min sambos stora besvikelse. Men ganska direkt efter plusset så har jag varit helt analfixerad!! Också onanerat jättemycket och kollat porr när han har varit på jobbet
    Tyvärr, min sambo som många andras, vill inte ligga så mycket nu när magen är stor(hela jag är stor...) försöker förstå honom men min lust är ju inte mindre direkt=(
    Ett tips är att köra på nu så länge han vill=) och innan magen börjar krångla, vilken den antagligen kommer att göra snart... Have fun!

  • Anonym (...)

    jag va precis likadan som er när jag va gravid=P

    Jag va arbetslös och satt hemma hela dagarna stenkåt. så de blev en hel det porrsurfande å sen på kvällen blev de rajtan tajtan med killen;)

    Å han klagade inte=P

  • Anonym ((oxå segalen))

    Det hoppas jag verkligen inte för de thänder ganska ofta att vi har det....är i v. 27 och både jag och bebisen mår bra... jag håller med dig, d e riktigt skönt...

  • Anonym (v27)
    Anonym skrev 2010-05-04 16:33:25 följande:
    Tänkte precis skriva det som den innan skrev, växla inte emellan hålen bara, isf använd kondom. Det finns som sagt bakterier där som INTE ska in i ettan, gravid eller inte. Sen måste jag säga att det blev samma för mig! Har alltid varit galen i sex, ofta och länge=) Men ALDRIG varit sugen på tvåan mot min sambos stora besvikelse. Men ganska direkt efter plusset så har jag varit helt analfixerad!! Också onanerat jättemycket och kollat porr när han har varit på jobbet Tyvärr, min sambo som många andras, vill inte ligga så mycket nu när magen är stor(hela jag är stor...) försöker förstå honom men min lust är ju inte mindre direkt=( Ett tips är att köra på nu så länge han vill=) och innan magen börjar krångla, vilken den antagligen kommer att göra snart... Have fun!
    Vad kan hända om man skulle råka växla lite grann, i ett kåtslag utan omdöme?? Är det jättefarligt?? {#lang_emotions_embarassed}
  • Anonym (det värsta)

    Alltså det har aldrig hänt förut, men nu när jag är gravid kom värsta prutten från analen när vi hade analsex pinsamt. Kan det bero på att man är extra gasig nu...

  • Anonym

    Jätte farligt är de ju inte om man skulle växla. Jag har gjort de flera ggr, men nu när jag e gravid så vill jag inte göra de för de innehåller så mt bakterier. En kompis till mig fick en kraftig urinvägsinfektion pga hon växlade.....

    Jag har haft mycke pruttar efterår vi haft analsex, men inget jag bryr mig om, lite luft säger jag så går jag in på toan Man måste skämta till de lite

  • Anonym (det värsta)

    Det är bra att skämta lite ;) Tycker ändå det är lite pinigt...

  • Anonym

    Klart det e pinsamt, tycker jag med när jag får muspruttar ibland haha....

  • Anonym
    Anonym (v27) skrev 2010-05-05 12:23:07 följande:
    Vad kan hända om man skulle råka växla lite grann, i ett kåtslag utan omdöme?? Är det jättefarligt??
    Vad jag vet så kan man ha e-koli bakterier i avföringen, och det ska inte in i slidan, spec inte om man är gravid. Men jag är ingen läkare... Men vad jag har läst om analsex så är det ganska tydligt att man inte ska växla. Men jag vet också hur lätt det är i kåt-ångan so to say..
    Detta är ingen skröna, en bekant till mig hade ett one night stand och de hade analsex, efter en stund så blev det nåt slags baksug och ja, för att uttrycka mig milt så bajsade hon på honom, äsch jag kan inte hålla mig, det sprutade!!! Men jag tror inte att det är så vanligt. Lika som att det kan komma in luft i ettan när man har sex så kan det väl göra det i tvåan. Det var lite det jag menade med att passa på innan magen krånglar, för det gör den ofta när man är gravid...
  • Anonym (Carola)

    Hahahahaha ska visa den här tråden till min kille...
    Han börjar tro att jag är onormal...

Svar på tråden analsex som gravid?