• Kusin Knase

    h e m m a !

    Trädgården i vårt nya hus står i sitt vackraste försommarflor, solen strålar och koltrastarna sjunger ... Kan det blir vackrare?!

    Vi älskade Bogotá och vårt bemötande där, men nu ar vi äntligen kommit hem och det känns underbart, omtumlande och overkligt!

  • Svar på tråden h e m m a !
  • mammamys06

    Jag kommer inte in för att skicka medd till dig här, har följt din väg till barn så det vore jätteroligt att få tillgång till din blogg, är ju själv från sydamerika också så min mail är: [email protected]

    VÄLKOMNA HEM!!!!


    Lycklig tvåbarnsmamma!
  • flodputte

    Välkomna hem!
    Visst är det härligt här även om Colombia var fantastiskt.

    Känner mig träffad, är mycket förvirrad o glömsk, sorry : (

    kram kram

  • Kusin Knase
    flodputte skrev 2010-06-01 22:20:10 följande:
    Välkomna hem!
    Visst är det härligt här även om Colombia var fantastiskt.

    Känner mig träffad, är mycket förvirrad o glömsk, sorry : (

    kram kram

    Ingen fara (jag har själv inte ens hunnit lägga till alla som har sagt till nu!), det var mest så synd att man inte kan se vilka som läser och vilka som inte gör det, särskilt eftersom man inte kan ha mer än 100 läsare i en Blogger-blogg som inte är öppen för allmänheten. Vi blev tvungna att göra en extrablogg för att få plats med alla som ville läsa (lyxproblem! ) och det var väldigt tidskrävande att ladda upp särskilt alla bilder i den också. Så det problemet får jag väl göra Blogger-crew uppmärksamma på!


    Alla som jag inte har lagt till än: Det kommer, ni får inbjudan snart...

  • Happiest

    Välkommen hem!

    Jag undrar en sak, får man ta föräldradagar för resan när man är och hämtar sitt barn eller måste man ha sparat semestersdagar?

Svar på tråden h e m m a !