• Dreams Never Ends

    Det borde vara förbjudet att leka sjuka lekar med ett barn!

    Blir så ledsen när jag ser sånt här. Detta är verkligen inte okej... Man måste sätta gränser för sina barn.



  • Svar på tråden Det borde vara förbjudet att leka sjuka lekar med ett barn!
  • Toppen9

    Såg filmen och kände mig väldigt förvirrad... Sjuk lek?! Jag såg inget sjukt alls i länken och för en(?) gångs skull så håller de flesta på familjeliv med, tack! Känner mig väldigt lättad över att en sån oskyldig lek inte uppfattas som stötande enligt de flesta

  • Rottistjej
    Toppen9 skrev 2011-08-06 21:47:16 följande:
    Såg filmen och kände mig väldigt förvirrad... Sjuk lek?! Jag såg inget sjukt alls i länken och för en(?) gångs skull så håller de flesta på familjeliv med, tack! Känner mig väldigt lättad över att en sån oskyldig lek inte uppfattas som stötande enligt de flesta

    Måste bara säga att jag håller med dig. Vad e det sjuka med det? Ska jag då känna mig pervers för att jag bara sover i trosor och om min 2-åriga son vaknar på natten och vill sova hos oss och jag då går in o hämtar honom i bara trosor? Nej skulle inte tror det. Nakenhet ser jag som en naturlig grej. Hur gör man då om man ska bada med sina barn eller e det oxå pervest?
  • Lady Dahmer
    Boxershorts skrev 2011-08-06 20:50:43 följande:
    Här är ett till skrämmande exempel:
    www.videofy.me/ladydahmer/219420
    "shaken baby". Man ser hur illa ungen mår, hon vill nästan spy på kvinnan.
    Stackars unge.

    *asg*

    är du på riktig? Jag kan lova dig att min unge hade skitkul. Vet du hur man måste skaka ett barn för att det ska ta skada? Dansa med det i famnen kvalificerar INTE.  

    /tänker på att detta är familjeliv så jag avstår att säga vad jag verkligen tänker 
    Gillar du mina inlägg? Läs min blogg! Den är skitbra!
  • Insatt
    Mellanmjölkens land skrev 2011-08-10 14:10:19 följande:
    Ehhh... va? Så mycket skakade hon inte barnet!
    Nej, det var nog snarare kameran som skakade
  • Lady Dahmer
    Insatt skrev 2011-08-10 14:11:10 följande:
    Nej, det var nog snarare kameran som skakade

    typ ja
    Gillar du mina inlägg? Läs min blogg! Den är skitbra!
  • Dreams Never Ends

    lady dahmers video var däremot inte så skrämmande. 

  • Dreams Never Ends
    Smultronblomma skrev 2011-08-28 13:38:01 följande:
    Såg inget konstigt med Rain girls film?
    Kanske för att du är på samma nivå som dom i videon. 
  • Midvinterblot
    pannanikakan skrev 2011-08-03 13:36:16 följande:
    1 TS gillar bröst
    2 TS googlar bröst
    3 TS tittar på bröst
    4 TS blir avis på brösten
    4 TS får panik 
    5 TS loggar in på familjeliv 

    och vips, en rolig tråd att förgylla den sega eftermiddagen på jobbet med :)
  • apelsinsoda

    Tror TS behöver hjälp om hon anser filmen vara skadlig för vem isåfall. Är mer bekymrad om TS har egna barn och uppfostrar dom att kroppen är ful och skall döljas

  • Snällspiken

    Håller med TS om att det verkar vara en extremt omogen mamma. Stackars bebisen vill ju bara leka och så får han eller hon finna sig i att ställa upp i någon sorts mjukporrig lek som mamma hittat på, bara för att hon ska få stå och kokettera i sexig top på Youtube. 
    Om leken hade skett på hemmaplan, utan kamera, hade det varit en helt annan sak! Lite fånigt men gulligt, bara.  

Svar på tråden Det borde vara förbjudet att leka sjuka lekar med ett barn!