• Anonym (Onanist, javisst)

    Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)

    Verkar vara blandade skurar om hur ofta killar/män drar en handtralla.

    Så hur ofta drar ni en tarzan? och vilket är det mest udda stället ni gjort det på?

    Sen en lite mer "seriös" fråga, runka utomhus? Hur pass vanligt är det egentligen? Har ni själva gjort det och vart?

  • Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Skönt) skrev 2024-03-16 19:48:30 följande:
    Hur hinner du? Har du inget annat att göra om dagarna? 

    Inget illa menat med frågorna men jag anser mig vara mycket sexuellt aktiv men inte fan skulle jag hinna 7-8 gånger om dagen! 
    Det är en livsstil för många av oss.
    Vi runkar lite närsom under dagarna när tillfälle ges.
  • XDX

    En gång om dagen ungefär. På kvällen, tycker det förbättrar sömnen. Är 45+. 

  • Anonym (Ja)

    Passade på att tömma på jobbet igår och det var riktigt skönt.

  • Anonym (Anonym1)

    6-7ggr/vecka men sällan dagligen utan snarare ngr dagar med 2

  • webbman

    Ahhh runkar just nu....har ju runkat sen man va liten så varför sluta...ligger i grabbars natur o klämma på drulen till ofrån :)Cool

    Eller vad säger ni andra???
    David Sthlm 


    webbman
  • Anonym (Yesh)
    Anonym (Ja) skrev 2024-03-16 00:33:06 följande:
    Tycker det kan vara roligt att runka på balkongen.
    Bor en PK-tant på andra sidan och hon brukar skrika "Jag vet nog vad du gör!"

    Då rester jag mig upp från solstolen och visar henne mitt svajande stånd och så skriker hon ännu högre.
    Synd att du inte bor mittemot mig! 😍
    Och skulle jag veta att du ställer dig upp om man skriker skulle jag också skrika 😎
    / en annan tant
  • Anonym (Erik)

    För om åren runkade jag säkert 5 till 6 gånger om dagen ofta till porr 
    Nu är det mest frugan som runkar av mej eller ger mej en avsugning nästan varje dag 
    Tittar aldrig på porr mer utan fantiserar bara om situationer med frun och mej 
    Tycker jag har blivit en bättre älskare utan porr och ensam runkande 
    Men ibland blir frestelsen för stor att dra en liten taj på friland men fortfarande utan porr konsumtion 

  • Bröstlängtan

    Jag runkar lite då och då. Hur ofta beror egentligen på hur ofta en bystig kvinna dyker upp och låter sina stora tuttar gungeligunga framför mig. Då skyndar jag hem och drar en trall😊

  • nordas

    Onanerar alltid med vibrator numera, ger mycket mer njutning. Finns 7 olika stimulansprogram. Vibratorn ser i princip ut som en kuk men det stör jag mig inte på. Det är njutningen som räknas. (Är väl i grund och botten en "kvinnlig" vibrator, men det gör ingenting. Det manliga utbudet är ganska skralt vid jämförelse. Hade en gång en Flesh Light men den var inte alls skön, hade för litet organ dessutom). Denna verksamhet brukar vara igång några gånger per vecka.

  • zz22zz

    30-årig man. Oftast en gång dagligen om inte min fru släpper till. Hade jag varit hemma ensam en helgdag hade det nog blivit 2-3 gånger. Nu har vi en ettåring som sover med oss så nu blir det i regel att jag smyger undan och drar en runk själv på kvällen. Innan kunde jag börja och sluta dagen med en runk bredvid min fru i sängen om hon var trött och inte ville ligga. Det hade hon inget emot. 

    I tonåren hände det att jag drog ut i skogen någon varm sommardag och runkade vid några tillfällen. Har även runkat i ett tält på en fjällvandring om det räknas som ute. 

  • Anonym (Petta)

    Inte på 15 år. Nu när jag blir hungrig så drar jag över min fru eller någon annan.

Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)