• Anonym (Saknar mjölken)

    Mjölkfyllda bröst

    Är det fler som saknar tiden då fruns bröst var fulla av mjölk? Jag längtar ofta tillbaka och minns gångerna vi hade sex och mjölken sprutade ut över oss.
    Vad tyckte ni killar om den tiden och tjejer vad hur upplever ni det. Sexigt eller jobbigt?

  • Svar på tråden Mjölkfyllda bröst
  • Anonym (Lars)
    Anonym (Josefin76) skrev 2017-10-22 14:16:27 följande:

    Jag ammade min pojkvän ibland och han tyckte om mjölken. Jag tyckte det var väldigt upphetsande att se honom bli matad. Han älskade det!


    Låter helt underbart!

    Jag har samma erfarenheter från en dejt.
  • Anonym (Mannen)

    Minns för ganska precis 6 år sedan sambons bröst var mjölkstinna och flera storlekar större än idag. De var härliga att suga och klämma på. Kan inte minnas att det kom mjölk ur dem når jag sög men visst sög jag på hennes bröst bra mycket mera än jag gör idag. Härliga minnen som tyvärr inte kommer åter.

  • Anonym (Hmm)
    Tarka skrev 2017-11-26 18:53:21 följande:

    Ja


    Nähä???
  • lejon 789
    Desequilibre skrev 2017-09-12 11:19:23 följande:

    Jag hade enorma bröst första halvåret av varje amning, brösten var varma fylliga och känsliga och jag sprutade mjölk överallt. Kände mig sexig och extra kvinnlig under den perioden. Oxytocinet och mjölken flödade. Har nyligen slutat amma yngsta och har kvar mjölk i brösten om dom stimuleras.


    Jag kommer gärna och tar det ????????????????
  • Anonym (stormamma)

    Jag kan börja med att säga att jag tycker att "mamma-bebis fetischer" är sjukt äckliga och pinsamma så det höll vi INTE på med. Men vi båda tyckte det är hett med mjölkstinna bröst i sexlivet. Mjölken är ett bevis på att jag fött hans barn - mitt "jobb". Det är ett bevis på att han ägt min kropp och att den varit till för honom(och barnen). Han gillar att suga mjölk under sexet(men inte på ett "amningsvis"!) och jag gillar när han gör det. Då känns det ännu mer som att han äger mig.

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (stormamma) skrev 2018-03-23 02:42:46 följande:

    Jag kan börja med att säga att jag tycker att "mamma-bebis fetischer" är sjukt äckliga och pinsamma så det höll vi INTE på med. Men vi båda tyckte det är hett med mjölkstinna bröst i sexlivet. Mjölken är ett bevis på att jag fött hans barn - mitt "jobb". Det är ett bevis på att han ägt min kropp och att den varit till för honom(och barnen). Han gillar att suga mjölk under sexet(men inte på ett "amningsvis"!) och jag gillar när han gör det. Då känns det ännu mer som att han äger mig.


    Älskar ju bröst rent allmänt ... och med första barnet upptäckte jag världen fylld med mjölk. Inte smaka, inte min grej men leka med och tömma brösten.
    Yummie - min dotters mamma hade rejält med mjölk och fick ont.
    Slutade med att jag satt bakom och smekte brösten så det rann åt alla håll.
    Därefter var isen bruten o vi hade "mjölksex" så länge hon hade. 
    Tyckte verkligen om det ....
Svar på tråden Mjölkfyllda bröst