• Anonym (Maria)

    Varför ses inte en liten tight rumpa som sexig av män idag?

    Frågan är alltså om rumpan på bilden är liten och tight.

    Varför är det så att små tighta rumpor idag ses som okvinnliga? Enorma rumpor med celluliter hyllas i media (Kim Kardashian med anhang), medan kvinnor som är begåvade med små fasta rumpor ignoreras eller görs narr av.

    Varför är det så här? Vi vet alla att vad som uppfattas som sexigt till stor del har med sociala normer och mode att göra. Varför är det normalt idag att ha en stor, fet rumpa?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Varför ses inte en liten tight rumpa som sexig av män idag?
  • Anonym (rumpis)
    Anonym (Maria) skrev 2020-07-23 13:41:14 följande:
    Den där rumpan är INTE tight.
  • Anonym (strandloppan)

    På stranden igår såg jag mogna kvinnors rumpor, jättesexigt.
    Och några tonårstjejer som gick förbi i bikini med tighta rumpor, jättesexigt.

  • flygrl
    Anonym (Vill ha en riktig kvinna) skrev 2021-03-11 14:02:32 följande:

    Titta på orden - "liten och tight". Liten har man som flicka.

    En kvinna har stor. Kallas att växa upp och bli kvinna.

    Tjejen på bilden har inga kurvor... är som en lyktstolpe.

    Inga kvinnliga former. Är inte kvinna helt enkelt.


    Kvinnor ser olika ut, simple as that. Jag är en ung men ändå kvinna och har en liten, tajt rumpa. Så är det bara.

    (Ja, jag vet jag svarar i en gammal tråd ;)
  • Anonym (tja)

    jag kan inte ha sex med en tjej som har en stor rumpa. då kan jag lika bra skit i det

  • Anonym (kalaspuffen)
    Anonym (Maria) skrev 2020-07-23 13:41:14 följande:
    Den där rumpan är inte liten, och den är absolut inte tight.
  • Anonym (kuk)
    Anonym (kalaspuffen) skrev 2024-04-05 20:11:36 följande:
    Den där rumpan är inte liten, och den är absolut inte tight.
    bubben då jobbigt att sakna en av dina snuttefiltsrumptrådar, så bra att du med några nya nick kan börja om
  • Anonym (kalaspuffen)
    Anonym (kuk) skrev 2024-04-05 20:14:53 följande:
    bubben då jobbigt att sakna en av dina snuttefiltsrumptrådar, så bra att du med några nya nick kan börja om
    Ställ ned glaset
  • Anonym (Maria den 3:e)
    Anonym (Andra Maria) skrev 2024-04-06 09:39:50 följande:

    Vad menas med tajt? Trång typ?


    Vältränad!
  • Karl Alexander
    Anonym (Maria den 3:e) skrev 2024-04-06 09:54:36 följande:
    Vältränad!
    Du kan väl inte påstå att rumpan i TS är vältränad? Man ser ju att den är lös och mjuk.
  • Anonym (Maria den 3:e)
    Karl Alexander skrev 2024-04-08 07:54:05 följande:
    Du kan väl inte påstå att rumpan i TS är vältränad? Man ser ju att den är lös och mjuk.
    Nej, det har jag verkligen inte påstått. Men om du läser igen och verkligen försöker förstå så kanske det klarnar.
    Men du har sannolikt inte den kapaciteten gällande läsförståelse så det är väl lika bra jag förklarar. 
    Jag svarade "Vältränad" på frågan som jag också, för tydlighetens skull, citerade i mitt svar, "Vad menas med tajt? Trång typ?"
    Svaret är - Vältränad!
    Okej?!
  • Karl Alexander
    Anonym (Maria den 3:e) skrev 2024-04-08 08:20:42 följande:
    Nej, det har jag verkligen inte påstått. Men om du läser igen och verkligen försöker förstå så kanske det klarnar.
    Men du har sannolikt inte den kapaciteten gällande läsförståelse så det är väl lika bra jag förklarar. 
    Jag svarade "Vältränad" på frågan som jag också, för tydlighetens skull, citerade i mitt svar, "Vad menas med tajt? Trång typ?"
    Svaret är - Vältränad!
    Okej?!
    OK, jag tolkade sammanhanget som att du menade rumpan i TS. Tack för förklaringen.
  • Anonym (Asshunter)

    Älskar små tighta rumpor.
    Stora är bara kött

  • Kontakt
    Anonym (Maria) skrev 2020-07-23 13:40:50 följande:
    Varför ses inte en liten tight rumpa som sexig av män idag?

    Frågan är alltså om rumpan på bilden är liten och tight.

    Varför är det så att små tighta rumpor idag ses som okvinnliga? Enorma rumpor med celluliter hyllas i media (Kim Kardashian med anhang), medan kvinnor som är begåvade med små fasta rumpor ignoreras eller görs narr av.

    Varför är det så här? Vi vet alla att vad som uppfattas som sexigt till stor del har med sociala normer och mode att göra. Varför är det normalt idag att ha en stor, fet rumpa?


    Den rumpan ser väldigt sexig ut, jag tycker inte att den är liten, så länge en rumpa har fin form så gör det inget om den är liten.
    jag skulle vilja se din rumpa, om jag får önska en bild?
  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (Maria) skrev 2020-07-23 13:40:50 följande:
    Varför ses inte en liten tight rumpa som sexig av män idag?

    Frågan är alltså om rumpan på bilden är liten och tight.

    Varför är det så att små tighta rumpor idag ses som okvinnliga? Enorma rumpor med celluliter hyllas i media (Kim Kardashian med anhang), medan kvinnor som är begåvade med små fasta rumpor ignoreras eller görs narr av.

    Varför är det så här? Vi vet alla att vad som uppfattas som sexigt till stor del har med sociala normer och mode att göra. Varför är det normalt idag att ha en stor, fet rumpa?


    Du har fel. 
Svar på tråden Varför ses inte en liten tight rumpa som sexig av män idag?