• En manlig man

    Kvinnor, känner ni skuld?

    Det är ju vanligt i många förhållanden att kvinnan tappar sexlusten. Orsakerna till den tappade lusten kan vara många men det påverkar ju de flesta förhållanden negativt och i många fall går man skilda vägar efter några år. Ofta med barn i bilden och med splittrade familjer som följd.

    När ni sen lever singelliv eller träffar en ny partner så finns det helt plötsligt massor med sexlust. Tänker ni någon gång då att om ni bara tillfredställt er man så kunde ni fortfarande varit en kärnfamilj och bott kvar i huset tillsammans. Borde ni känna skuld? Om ni inte känner skuld så undrar jag varför inte när det kanske var den bristande sexlusten som var orsaken till att ni gick skilda vägar.

  • Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-20 00:32:46 följande:

    Nej det vill jag inte. Det är för korta förbindelser.


    Vill inte?? Om du kan ensam borde du kunna tillsammans med någon. Eller är det pinsamt tycker du och blir mentalt blockerad kanske. Jag har stött på det tidigare. En kk jag hade som var helt oblyg och ställde upp på det mesta kunde komma själv 5-6 ggr i rad med vibrator. Jag bad henne testa att onanera inför mig en gång. Hon försökte men kom aldrig över kanten. Min närvaro blockerade henne.
    Anonym (Dåtid) skrev 2021-10-20 05:02:58 följande:

    Haha, du är ju för rolig.

    Först sitter du klistrad vid datorn och provocerar kvinnor för glatta livet, sen är du härifrån 1½ timme varav du "höll henne nära orgasmen" i nästan en timme?

    Haha, du skulle ta dig till och från källaren också under den tiden,  för att sedan snabbt som ögat logga in igen och berätta om ditt lilla källaräventyr.

    Du tror väl inte att ens den mest lättlurade skulle gå på det?


    Tar 10 sekunder att gå till källaren så det är väl inget som påverkar direkt. Sex i en timme typ. Fixa lite mat. Är väl ett helt normalt knull för oss. Blev lite längre än vanligt idag iofs. Känns det konstigt för dig?
  • En manlig man
    Anonym (Lotta) skrev 2021-10-20 00:46:04 följande:

    Är glad för din skull när timmar vid datorn/mobilen avlöses av autentisk närhet och kärlek i verkliga livet. Det skulle smärta mig betydligt om jag visualiserade dig ensam tillfredsställande dig själv med högra handen hela dagen/kvällen/natten till anonyma inlägg. Kanske använde du trådens innehåll som ditt förspel? det vill säga kåtade upp dig inför sexet i källaren. Ni är väl öppna med var ni startar tändningen i amorösa mötena?

    Om jag planerar in sex vill jag knappast hänga i en tråd om sex och samlevnad timmarna innan som jag skapat. Vill mycket hellre tappa upp ett bad med aromatiska oljor, tända doftljus vid badkarskanten, lyssna till skön musik och använda väldoftande olja i min massage av mig själv. Om jag fann tiden kunde jag vilja boka in en kroppsmassage och om mötet skedde hemma hos mig vill jag lägga tid till att göra extra fint. Tappar sen efter drink med tilltugg gärna upp ett gemensamt bad med ljusen tända på nytt. Men vi är alla olika som sagt. 

     


    Jäklar vilken rutin. Förstår om du gör det någon gång för att det är skönt. Men i ett förhållande där man bor ihop känns det lite överkurs. Speciellt om man som vi har sex ofta.
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-20 00:49:50 följande:

    Nej jag vill inte. Jag har haft min långvariga kk som publik vid ett tillfälle.

    Med de andra vill jag inte. Det känns för intimt och den relationen har vi inte.

    Jag behöver för övrigt inga leksaker för att nå orgasm.


    Så du tycker din orgasm och sättet du får den på är mer intimt än att ligga mer främlingar? Men jag dömmer ingen. Hoppas du kan lossa upp dina mentala spänningar.
  • Anonym (Dumpad)
    En manlig man skrev 2021-10-20 07:53:32 följande:

    Så du tycker din orgasm och sättet du får den på är mer intimt än att ligga mer främlingar? Men jag dömmer ingen. Hoppas du kan lossa upp dina mentala spänningar.


    Ja det tycker jag absolut. Var har jag sagt att de är främlingar?
  • Anonym (sexlust dör av en anledning)
    En manlig man skrev 2021-10-20 07:53:32 följande:
    Så du tycker din orgasm och sättet du får den på är mer intimt än att ligga mer främlingar? Men jag dömmer ingen. Hoppas du kan lossa upp dina mentala spänningar.
    Att ligga med en främling behöver inte vara ett dugg intimt. Det kan ju räcka med att man drar upp kjolen och lutar sig framåt medan man läser en tidning eller pratar i telefon.Går ju inte att jämföra med stunderna med sig själv och sin egen fantasi som är det intimaste man kan komma. Sex med en främling går ju heller inte att jämföra med att ha älskog med någon man är kär i. Det är ju intimt om sinnligt på ett annorlunda sätt än onani även om man inte behöver känna sig bekväm med att onanera då heller.
  • Anonym (Dumpad)
    Anonym (sexlust dör av en anledning) skrev 2021-10-20 11:14:13 följande:

    Att ligga med en främling behöver inte vara ett dugg intimt. Det kan ju räcka med att man drar upp kjolen och lutar sig framåt medan man läser en tidning eller pratar i telefon.Går ju inte att jämföra med stunderna med sig själv och sin egen fantasi som är det intimaste man kan komma. Sex med en främling går ju heller inte att jämföra med att ha älskog med någon man är kär i. Det är ju intimt om sinnligt på ett annorlunda sätt än onani även om man inte behöver känna sig bekväm med att onanera då heller.


    Precis. De är inte främlingar men det finns ingen intimitet. Det är sex rätt och slätt. Hett och ganska korta stunder. Upphetsande även för mig men att hålla på och mecka för att jag ska (kanske) komma är jag inte intresserad av. Det vill jag testa i lugn och ro med någon jag törs "misslyckas" med.
  • Anonym (Lotta)
    Anonym (Dåtid) skrev 2021-10-20 05:02:58 följande:
    Haha, du är ju för rolig.

    Först sitter du klistrad vid datorn och provocerar kvinnor för glatta livet, sen är du härifrån 1½ timme varav du "höll henne nära orgasmen" i nästan en timme?

    Haha, du skulle ta dig till och från källaren också under den tiden,  för att sedan snabbt som ögat logga in igen och berätta om ditt lilla källaräventyr.

    Du tror väl inte att ens den mest lättlurade skulle gå på det?
    Exakt! Skrattande precis vad jag tänkte! Tidsmarginalen som TS stakade ut stämde inte alls... Bra iakttagelse av dig! ....

    Scenario: mannen (70 plus min gissning) klistrad vid datorn i timmar... återkommer hit efter 1 1/2 timme, efter en timmes påstådd sex... Ha, ha, ha........ vad han sade gifte sig inte för fem öre.... Gubbe att lita på? 

    Nåja mitt svar diplomatiskt för jag uppfattar mannen ensam.

    Min tur att  provocera..... som mannen mot ND... Hur i hela fridens namn hann karln in i duschen?....... strunta i den? mannen själv som de människor han kritiserar.... nämligen "lat och ohygienisk".......... Hi, hi, hi...Skäms
    för kunde han inte vilja skölja av sig lite efter sin lilla älgskog?

     
  • Anonym (Lotta)
    En manlig man skrev 2021-10-20 07:49:14 följande:
    Jäklar vilken rutin. Förstår om du gör det någon gång för att det är skönt. Men i ett förhållande där man bor ihop känns det lite överkurs. Speciellt om man som vi har sex ofta.
    Objection! Du talar om nåt du inte vet det minsta om! Alltså mina rutiner! Skrikandes

    Den jag beskrev var EN av mina kärleksritualer inför sex. Relax och prep, komma ur vardagens stress, alla måsten och rutiner... automatiskt hamna i en skön stämning, ett avbrott för mig själv som banar vägen för fantastiska orgasmer.

    men ni kanske inte har barn, barnbarn och äldre släktingar att ta hänsyn till.

    Vi har såklart våra rutiner hemma... en variant när jag skurar trägolvet i köket på alla fyra... gubben smyger in och trycker sin hårda kraftiga penis mot min bak och joinar bakifrån... ja ett skönt avbrott i städprojektet... gubben vill jag alltid drar golven spritt språngande naken... Skäms... undrar why...      
  • En manlig man
    Anonym (Lotta) skrev 2021-10-20 13:14:42 följande:

    Objection! Du talar om nåt du inte vet det minsta om! Alltså mina rutiner! 

    Den jag beskrev var EN av mina kärleksritualer inför sex. Relax och prep, komma ur vardagens stress, alla måsten och rutiner... automatiskt hamna i en skön stämning, ett avbrott för mig själv som banar vägen för fantastiska orgasmer.

    men ni kanske inte har barn, barnbarn och äldre släktingar att ta hänsyn till.

    Vi har såklart våra rutiner hemma... en variant när jag skurar trägolvet i köket på alla fyra... gubben smyger in och trycker sin hårda kraftiga penis mot min bak och joinar bakifrån... ja ett skönt avbrott i städprojektet... gubben vill jag alltid drar golven spritt språngande naken... ... undrar why...      


    Jag kommenterade bara det du beskrev.

    Med tanke på hur bitter du låter i det du skriver så tror jag bara du hittar på och antagligen är ensam och drömmer om att bli påsatt när du skurar golven. Låter som du fsntiserar om den undergivna rollen som du beskrev. Precis i min smak.

    Lika bra att förtydliga att mitt svar ovan var ironi innan hela FL blir galna av ilska och börjar skriva kommentarer liknande de som du skriver;)
  • Anonym (Lotta)
    En manlig man skrev 2021-10-20 13:25:34 följande:
    Jag kommenterade bara det du beskrev.

    Med tanke på hur bitter du låter i det du skriver så tror jag bara du hittar på och antagligen är ensam och drömmer om att bli påsatt när du skurar golven. Låter som du fsntiserar om den undergivna rollen som du beskrev. Precis i min smak.

    Lika bra att förtydliga att mitt svar ovan var ironi innan hela FL blir galna av ilska och börjar skriva kommentarer liknande de som du skriver;)
    Bitterfitta jag??? Nix. Lilla hjärtat, nu är du allt ute och surrar som du vanligtvis gillar.... alltid lika kåt, ivrig och på G i att provocera det goda i folk som en projicering av ditt eget onda. Skrikandes 

    Skitsamma i analyser! De är bara prat, prat och prat när allt kommer omkring... inte sant! Vi håller oss till the thruth tack!

    Gubben och jag hinner inga snabbisar på köksgolvet när jag skurar eller framför ugnen medan middagen väntar just nu, när vi är mitt uppe i en renovering... Allt sånt spontant får vänta... därför väcker och inspirerar ditt lilla källaräventyr mina fantasier... ja min smak undergiven...vi borde testa gästrummet där vi bor... å gubben vill som sagt jag städar naken fast hu för höstkylan som infunnit sig och det går resa till varmare breddgrader. Och som det heter, den som väntar på nåt gott väntar inte för länge! Vi har väl nåt outforskat ställe i bostaden kvar som vi inte hunnit invigaSkäms ja just det, gästrummet i källaren finns för dem som vill testa där. :) 

     
  • Anonym (Lotta)
    En manlig man skrev 2021-10-20 13:25:34 följande:
    Lika bra att förtydliga att mitt svar ovan var ironi innan hela FL blir galna av ilska och börjar skriva kommentarer liknande de som du skriver;)
    Var menar du att ironin låg i? din beskrivning av källaräventyret? Var det påhittat? Som flera påpekat kunde du knappast hunnit med att logga ut härifrån för att sen knulla (ditt ordval) eller ha sex i källaren - i en timme - för att sen vara på plats på forumet på nytt inom tidsmarginalen du uppgav... den höll nämligen inte... det minsta... särskilt inte om du önskade duscha efter det våta du beskrev. ingen vill väl vara ohygienisk?

    Ja, jag öste på litet men inte av ilska utan mer ett tänk: "kan karln skriva sådär uttalat om sitt sexliv, så vill minsann jag vara öppen själv som en bok och lämna vissa inblickar i mitt". men, visst, i ärlighetens namn lyckas jag långt ifrån alltid med mina "fantastiska orgasmer"... den kommentaren var mest retsam mot dig när du själv en retsticka i tråden.

    Eller låg ironin i min badritual? hinner den tyvärr inte så ofta som jag skulle önska men rekommenderar den starkt till dig och frugan.

     
  • New  Dawn
    En manlig man skrev 2021-10-19 16:32:25 följande:

    Nej, känner ingen skuld men kunde skött vissa saker bättre.


    Borde du inte känt skuld då eftersom du lämnade?

    Varför borde du inte det?
    Jag ensam har ansvar för hur jag väljer att tolka det jag ser
Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?