• killesnart43

    Sambo med Fibro

    Min sambo vill bara ha sex när det passar 
    henne o vill hon inte så säger hon det är ingen bra dag.blir avvisad gång på gång.Är jag hemsk efter 10 år o lämna henne men vet ju där finns någon som uppskattat mysa på morgonen o inte behöva hålla tillbaka.Bör jag avsluta o försöka hitta min match ?

  • Svar på tråden Sambo med Fibro
  • Kotten23

    Varför vill du ha sex med nån som inte villiga sex, varför ska ?ställa? upp på sex. Ha sex med henne när hon vill. 


    sex är som mat det är bara trevligt tills man är klar. 

  • Anonym (Va?)

    Har jag uppfattat din tråd rätt? 
    Din fru är kronisk sjuk i Fibromyalgi och du blir arg på henne och skuldbelägger henne för att hon inte orkar ha sex i lika stor omfattning som du önskar? Och nu vill du byta ut henne mot en som matchar dig bättre?

  • Anonym (Sexlust)

    Många lämnar pga olika sexdrift, att ständigt bli avvisad tär på psyket i längden. Om det är rätt väg för dig är ju omöjligt att svara på. Du kan boka familjeterapi enskilt eller tillsammans med henne om du behöver hjälp med att reda ut dina tankar.

  • Anonym (Kvinna)

    Eftersom du inte verkar ha någon empati och förståelse för din fru och hennes  sjukdom tycker jag absolut du ska lämna henne så hon har chans att träffa någon bättre än dig.

  • Anonym (Bibi)

    Att lämna ett förhållande pga olika sexlust ser jag inget fel med. Men att vilja ha sex med någon som inte själv vill är sjukt och vidrigt. 

Svar på tråden Sambo med Fibro