• Anonym (Ht)

    Hur många ggr får ni män utlösning i veckan?

    Denna fråga är mer till män 40+ hur många gånger behöver en man i er ålder få utlösning i veckan? Ökar er sexlust eller minskar den med åldern?
  • Svar på tråden Hur många ggr får ni män utlösning i veckan?
  • Anonym (Sällan)
    Anonym (Lite) skrev 2024-05-12 20:49:45 följande:

    Min kille 41 år. Har aldrig sprutat sen vi blev ett par ( 1 år sen) :(
    Vi har sex kanske 1 g/v
    Men han kommer aldrig, han får inte orgasm heller. När jag läser svar här från andra tänker jag min kille behöver hjälp.
    Jag längtar efter mer sex !..


    Har han kunnat komma med tidigare partners?
  • Anonym (sss)
    Sk007 skrev 2024-05-12 22:42:14 följande:
    Oavsett utseende så är det väl rimligt att få ha ett fungerande sexliv.
    Absolut inget som är en självklarhet för många, oavsett om de är i förhållande eller ej.
  • Smecker
    Anonym (sss) skrev 2024-05-13 16:50:48 följande:
    Absolut inget som är en självklarhet för många, oavsett om de är i förhållande eller ej.
    Det är skillnad på vad som är rimligt och vad som är självklart. Det är till exempel rimligt att alla människor får leva i fred och frihet, men det är inte självklart att de verkligen får det.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • TheNam

    57 år får utlösning minst 5ggr/vecka för att det är så förbannat skönt....

  • Anonym (Lite)
    Anonym (Sällan) skrev 2024-05-13 14:57:28 följande:
    Har han kunnat komma med tidigare partners?

    De var många år sen han fick utlösning/orgasm. 
    Vi tror hans läkemedel är boven. En av biverkningarna påverkar just orgasm .
    Han är ganska sällan kåt också  men när han är de så är han hård länge mer än 30 min upp mot en timme,  men kommer aldrig. 
    Jag vet inte om de spelar roll. Jag är nästan alltid övert. 
  • Anonym (Sällan)
    Anonym (Lite) skrev 2024-05-14 11:32:39 följande:

    De var många år sen han fick utlösning/orgasm. 
    Vi tror hans läkemedel är boven. En av biverkningarna påverkar just orgasm .
    Han är ganska sällan kåt också  men när han är de så är han hård länge mer än 30 min upp mot en timme,  men kommer aldrig. 
    Jag vet inte om de spelar roll. Jag är nästan alltid övert. 

    Ställningen kan spela roll. För mig är det lättare att komma i missionären än när hon är överst. Men det kan lika gärna vara tvärtom. Men det verkar som att han har större problem än vad som kan åtgärdas med olika ställningar. Har du prövat suga honom? Hur viktigt är det för honom att få utlösning? Kanske han kan nöja sig utan? Hur går det för dig när han kan hålla på så länge? Når du orgasm?
  • Noname00
    Anonym (Lite) skrev 2024-05-12 20:49:45 följande:

    Min kille 41 år. Har aldrig sprutat sen vi blev ett par ( 1 år sen) :(
    Vi har sex kanske 1 g/v
    Men han kommer aldrig, han får inte orgasm heller. När jag läser svar här från andra tänker jag min kille behöver hjälp.
    Jag längtar efter mer sex !..


    Shit längtat du inte efter att få se set vita guldet komma?

    Varför kommer han inte?
  • Anonym (Lite)
    Anonym (Sällan) skrev 2024-05-14 11:46:40 följande:

    De var många år sen han fick utlösning/orgasm. 
    Vi tror hans läkemedel är boven. En av biverkningarna påverkar just orgasm .
    Han är ganska sällan kåt också  men när han är de så är han hård länge mer än 30 min upp mot en timme,  men kommer aldrig. 
    Jag vet inte om de spelar roll. Jag är nästan alltid övert. 

    Ställningen kan spela roll. För mig är det lättare att komma i missionären än när hon är överst. Men det kan lika gärna vara tvärtom. Men det verkar som att han har större problem än vad som kan åtgärdas med olika ställningar. Har du prövat suga honom? Hur viktigt är det för honom att få utlösning? Kanske han kan nöja sig utan? Hur går det för dig när han kan hålla på så länge? Når du orgasm?
    Jag får orgasm 9 av 10 gånger . Han är riktigt skön när de väl går. Jag önskar att han kunde njuta som mig.
  • Anonym (Lite)
    Noname00 skrev 2024-05-15 15:41:56 följande:
    Shit längtat du inte efter att få se set vita guldet komma?

    Varför kommer han inte?
    Jo jag saknar den varma känslan av utlösningen !

    Han tror de är hans läkemedel som gör det.
    Läser man om hans läkemedel så är de en vanlig biverkning. Han sa att han ska testa minska den.
  • bullkalmar

    om lite sa   3 ganger veckan valdigt mycket pa jobbet,

    Men om allt flyter pa och ar bra sa kan ha 2 orgasmer per dag minst.

    Man 54 

Svar på tråden Hur många ggr får ni män utlösning i veckan?