• mattias7977

    Sjukt jobbig granne

    Jag har en sjukt jobbig granne som skriker och bankar I golvet hela tiden  han gör sina bankningar och skriker som en idiot varje dag det går mej på nerverna händer under hela dagen ibland halva natten  är mycket inbrott i förråden i källaren många cyklar har blivigt förstörda även stulna cykel delar .vad ska man göra hyresvärden gör inget har varit problem sen dag 1  har bott här i några månader men trivs inte 
     Mvh mattias

  • Svar på tråden Sjukt jobbig granne
  • Anonym

    Det kanske är ett hus avsett för skrik och bankande? I så fall får man ta seden dit man kommer eller avflytta.

  • mattias7977

    Hej jag kan inte använda hyresgästföreningen jag är inte medlem där har ingen lust att bli det heller .hyres värden tar bara emot klagomål men gör inget åt det

  • Anonym (HGF)
    mattias7977 skrev 2024-01-17 14:56:00 följande:

    Hej jag kan inte använda hyresgästföreningen jag är inte medlem där har ingen lust att bli det heller .hyres värden tar bara emot klagomål men gör inget åt det


    Då får du nog ta och bo kvar. 

    Eller tänka om och gå med i hyresgästföreningen. Det kan vara värt det många gånger om. 
  • Anonym (Hm)
    Anonym (HGF) skrev 2024-01-17 15:49:00 följande:
    Då får du nog ta och bo kvar. 

    Eller tänka om och gå med i hyresgästföreningen. Det kan vara värt det många gånger om. 
    Ja, det är det värt
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Hm) skrev 2024-01-16 23:46:24 följande:

    Ja, kontakta hyresgästföreningen


    Helt värdelösa, säkert i kartell med alla stora rika hyresbolag.
Svar på tråden Sjukt jobbig granne