• Anonym (Kille 48)

    Why warface

    Hittade ingen kategori som passade så det fick bli att lägga mitt inlägg här. 
    Finns inget så osexigt som när man kollar på typ tinder när kvinnan har gymbilder och speciellt ett kort när hon visar sitt warface. Garvar alltid som fan och blir totalt nollställd när man ser det. 
    Tror ni kvinnor på riktigt att ens 10 procent tänder eller tycker det ser inbjudande ut? 
    Men skratt har ni bjudit på. Så min fråga är..Varför gör ni det?
    Det är lika knäppt som killar med sina fiskebilder. 
    Försök att inte bli förolämpade nu utan ha en givande dialog om nån ska svara. För jag är full av frågor till varför ni gör så här?

  • Svar på tråden Why warface
  • Anonym (Abc)

    Hur har du kartlagt att det som tänder dig är signifikant med resten av tinderanvändarna?

  • Anonym (Cissi)

    Du får förlåta en tant, men vad är warface? Jag googlade och fick bara upp ett spel. 

  • Anonym (Kille 48)

    Om man ska lyfta nått och man ska kanske maxa sin insats och då typ skrika eller ta i så blodkärlen spänner i pannan. Då får du ju ett speciellt ansiktsuttryck. Det kallas  warface..
    Trodde alla visst det men bra ni sa till så jag fick ?argöra.

  • Anonym (Kille 48)
    Anonym (Abc) skrev 2024-04-11 06:35:29 följande:

    Hur har du kartlagt att det som tänder dig är signifikant med resten av tinderanvändarna?


    Nej såklart inte men kan omöjligt finnas över 10 procent som går igång på att se det 🤣🤣🤣
    På vilket sätt skulle det ge en mer pluspoäng?
  • Anonym (AB)

    Har aldrig hört talas om detta fenomen och körde rätt hårt med Tinder för drygt två år sedan. Kanske är något nytt fenomen.

    TS, kan du inte länka till något exempel till en dejting-bild med warface?

  • Anonym (Chrissy)
    Anonym (Kille 48) skrev 2024-04-11 08:48:40 följande:

    Om man ska lyfta nått och man ska kanske maxa sin insats och då typ skrika eller ta i så blodkärlen spänner i pannan. Då får du ju ett speciellt ansiktsuttryck. Det kallas  warface..
    Trodde alla visst det men bra ni sa till så jag fick ?argöra.


    Lite som när man är förstoppad och försöker skita m.a.o. haha.
  • Anonym (Cissi)
    Anonym (Kille 48) skrev 2024-04-11 08:48:40 följande:

    Om man ska lyfta nått och man ska kanske maxa sin insats och då typ skrika eller ta i så blodkärlen spänner i pannan. Då får du ju ett speciellt ansiktsuttryck. Det kallas  warface..
    Trodde alla visst det men bra ni sa till så jag fick ?argöra.


    Aha, ok! Tant tackar för förklaringen!


    Nej, det hade ju inte jag valt som bild på Tinder. :D

  • Anonym (Lite sexigt)

    Kan tycka att det är ganska sexigt med någon som verkligen tränar och tar i. Låter som en konstig grej att störa sig på. De har nog inga problem att hitta män ska du se.

Svar på tråden Why warface