• Anonym (Bocken)

    Är det bara jag?

    Lever med en kvinna sen 25år tillbaka.Vårt sexliv var till en början helt perfekt i min värld vi provade det mesta slick och sug hit och dit 69or och analt..Hyfsat komplett och vi båda uppskattade det till fullo..Men åren går och såklart avtar passionen tydligen idag är det väldigt sparsmakat och vi om vi kommer till gör vi exakt samma sak varje gång..Jag känner att jag vill betydligt mer och kan prestera fortfarande..har tagit upp det och när det anala kom upp så var svaret att det kan du hitta nån annan att göra sånt snusk med..
    Blir lite frustrerad då just det är en ganska stor del i mitt liv det här med sex..
    Ska man bara aceeptera det och förstå att det faktiskt avtar det är naturligt ..Varför känner inte jag så?Är det mig det är fel på? 

  • Svar på tråden Är det bara jag?
  • Anonym (P)

    Om hon inte vill ha just analsex så ska du självklart acceptera det. Så gör som hon föreslog, hitta någon annan att göra det med då om det är en stor del i ditt liv. Det är ju ditt ansvar och inte hennes. Jag vet inte om det beror på avtagen lust att hon inte vill, kanske hon aldrig ville så mycket men gick ändå med på det som ung.

  • Anonym (Molly)

    Det är inte fel på någon av er. 


    Om analsex är så stor del av ditt liv så fundera på hur du prioriterar. Kanske bättre att lämna?

  • Anonym (Bocken)

    Nja inte just analsexet är en stor del men är ju typ stopp på det mesta som var så kul förr.. 

  • Anonym (?)
    Anonym (Bocken) skrev 2024-04-11 15:22:13 följande:

    Nja inte just analsexet är en stor del men är ju typ stopp på det mesta som var så kul förr.. 


    Du får välja
  • Anonym (Molly)
    Anonym (Bocken) skrev 2024-04-11 15:22:13 följande:

    Nja inte just analsexet är en stor del men är ju typ stopp på det mesta som var så kul förr.. 


    Vad är viktigast? 
  • Anonym (P)
    Anonym (Bocken) skrev 2024-04-11 15:22:13 följande:

    Nja inte just analsexet är en stor del men är ju typ stopp på det mesta som var så kul förr.. 


    Ok, men om vi bortser från sexuella praktiker, hur är hon sexuellt? Har hon lust, är hungrig, njuter av sexet, vill ha dig? Uppskattar hon dig annars? Vill ha närhet? Visar kärlek?
  • Anonym (Bocken)

    Nej måste nog svara nej där men inte jag heller..är väl rätt slentrianmässigt det mesta..så att önska sprudlande sexliv är en utopi det förstår jag ju

  • Anonym (SL)

    Ni har levt 25 år tillsammans.
    Sexet är slentrian säger du men hur ser det ut med annat?
    Hur och när kommunicerar ni om saker?
    Hur ser det ut med kärlek,  intimitet och närhet?
    Hur ser det ut med uppmärksamhet och uppskattning? 
    Pratar ni om hälsa, mående?
    Gemensamma planer och drömmar och tankar i övrigt?
    Sex är viktigt för dig...vad är viktigt för henne?
    Hur skapar ni passion tillsammans?
    Vad behöver hon och vad behöver du? Pratar ni om sånt?

    Allt påverkar ju varandra...

  • Anonym (K)

    Näe, vadå acceptera? Hon har sagt att du får leta upp någon annan så gör det då! Fråga igen om analt och får du samma svar så fråga, seriöst, om hon menar att ni ska ha en öppen relation då eller om det bara är slut rakt av.

  • New  Dawn
    Anonym (SL) skrev 2024-04-11 16:27:46 följande:

    Ni har levt 25 år tillsammans.
    Sexet är slentrian säger du men hur ser det ut med annat?
    Hur och när kommunicerar ni om saker?
    Hur ser det ut med kärlek,  intimitet och närhet?
    Hur ser det ut med uppmärksamhet och uppskattning? 
    Pratar ni om hälsa, mående?
    Gemensamma planer och drömmar och tankar i övrigt?
    Sex är viktigt för dig...vad är viktigt för henne?
    Hur skapar ni passion tillsammans?
    Vad behöver hon och vad behöver du? Pratar ni om sånt?

    Allt påverkar ju varandra...


    Bra skrivet 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
Svar på tråden Är det bara jag?