• Anonym (Det)

    Runka till Instagram mm

    Tjenare fler som skippat porren och enbart kör lättklädda bilder?

    Är så mycket bättre tycker jag.

  • Svar på tråden Runka till Instagram mm
  • Reclaimyourself

    Ja, när jag var aktiv på Instagram följde jag en massa konton med bilder på lättklädda sexiga män. Hårdporr har för mig aldrig varit intressant, det måste ju finnas något att fantisera om!  Glömmer aldrig när jag såg ett klipp på Insta där en snygg man med VÄLDIGT stora kulor sprang på ett löpband och de zoomade in "paketet". 😋😍
    Sedan var det halvnakna män och män som drog ner kallingarna och skrevade och sånt. Sådant uppskattar jag! Och mjukporrfilmer som "Emanuelle", det är vackert och stilfullt. Avskyr råporr där tjejerna blir påsatta i alla hål och kukar och fittor zoomas in så man ser varenda detalj.. Usch vad äckligt, och tjejerna blir så förstörda av det! Förresten var själv modell för "mjukporr" och lättklädda bilder när jag var yngre. Bra betalt och gratis mat och husrum, och gjorde ingenting jag inte ville. 

  • Anonym (Det)
    Reclaimyourself skrev 2024-04-13 13:18:31 följande:

    Ja, när jag var aktiv på Instagram följde jag en massa konton med bilder på lättklädda sexiga män. Hårdporr har för mig aldrig varit intressant, det måste ju finnas något att fantisera om!  Glömmer aldrig när jag såg ett klipp på Insta där en snygg man med VÄLDIGT stora kulor sprang på ett löpband och de zoomade in "paketet". 😋😍
    Sedan var det halvnakna män och män som drog ner kallingarna och skrevade och sånt. Sådant uppskattar jag! Och mjukporrfilmer som "Emanuelle", det är vackert och stilfullt. Avskyr råporr där tjejerna blir påsatta i alla hål och kukar och fittor zoomas in så man ser varenda detalj.. Usch vad äckligt, och tjejerna blir så förstörda av det! Förresten var själv modell för "mjukporr" och lättklädda bilder när jag var yngre. Bra betalt och gratis mat och husrum, och gjorde ingenting jag inte ville. 


    Härligt att höra,
    Jag runkar till vanliga tjejer/kvinnor unga som äldre.
    Med normala kroppar, smala fotomodells kroppar går bort. 


    Sen kan de va påklädda till bikini bilder, å alltid nån historia i huvudet hur vi hamnade i sängen 😁

    Men gäller att passa dig, känner jag på mig att hon kan va för ung så skrollar jag vidare.

    Sen har vi dom man känner typ grannen, polares tjejer,  
    kollegor, fd lärare, ex syskon.
    Helt fantastiskt hur huvudet kan till heta möten😁

  • Anonym (Det)

    Nu blev man kåt, får dra en åt polares flickvän nu 😉
    De har förfest i kväll så alltid trevligt att se henne efter man har lekt med sig själv.

Svar på tråden Runka till Instagram mm