Tidigare missfall, plussat men fick precis en blödning :-(

Här får du stöd & tröst av andra som varit med om missfall.

Tidigare missfall, plussat men fick precis en blödning :-(

Inläggav Suny » 29 okt 2013, 10:09

Känner mig helt uppgiven.
Har tidigare fått ett missfall i v 8. Är (var?) nu gravid i v 5 och har varit så jäkla nervös för få blod på pappret när jag torkar mig...

... I morse hände det. Pappret var rött när jag torkade mig!

Jag har inte känt mig illamående som tidigare graviditeter och inte heller fått ömma bröst.
Däremot har jag hela tiden haft svullen mage och det har molat som mensvärk..

Ska ta ett graviditetstest nu på en gång. Vet att det förmodligen är för tidigt och att det fortfarande kan visa positivt trots att jag är "tom", men jag tänker ta det ändå, det kanske visar negativt och då behöver jag inte ha några falska förhoppningar längre :-(

Det är så jäkla jobbigt just nu. Jag är så stolt och lycklig över de två underbara liven jag redan har. Men det saknas en nummer tre. Hade en sådan stark dröm om tre barn för ett år sedan, när jag vaknade ur den kändes allt så verkligt som om det kommer att bli så, men missfall två gånger på rad?
Suny
Nykomling

Återgå till Missfall
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=preconception&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()