Tips på en bra sida för föräldrar och familjer!

Snack om barnets första år, allt från nyfödd till trotsåldern.

Tips på en bra sida för föräldrar och familjer!

Inläggav SofiaMamma » 15 aug 2019, 16:59

Hej alla!

Sofia här, mamma till Elvira, Sandra och Elias. För er stammisar som minns mig :)

Jag har glömt lösenordet till mitt gamla konto och använder inte längre mailen jag använder då. Så skapade en ny!

Det är mycket tråkigt att se att forumet har har blivit så inaktivt. Men jag kommer aldrig glömma tiderna som var förut. Ni alla lärde mig JÄTTEMYCKET när jag fick Elias (mitt första barn). Jag minns hur rädd och okunnig jag var där.. Men tiden flyger och nu är det jag som brukar hjälpa folk, haha!

Så jag vill ge tillbaka genom att hjälpa andra som ska bli eller är föräldrar! För jag är så tacksam för alla som hjälpte mig med minsta lilla fråga jag hade då.

Min man, jag och två till som brukade skriva här på Minbebis har öppnat en sida som heter http://barnfamilj.nu

Där ger vi tips på allt möjligt, både för erfarna och oerfarna föräldrar. Vi skriver om allt från barnuppfostran till leksaker och råd till föräldrar :-)

Om ni vill connecta mer med oss och communityn så är det bara att signa upp för nyhetsbrevet vi har också! :)

Ha det bäst alla och om ni gamla rävar som brukade skriva här för ett par år sen - TACK! Ni kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag är såååå tacksam för allt ni gjorde för oss. Speciellt tack till Jeanette och Jossan!
SofiaMamma
Nykomling

Återgå till Barn 0-2 år