Träffa nya vänner

Här kan du och andra som fick smått under juli 2017 lära känna varandra och snacka, peppa och stötta varandra!

Träffa nya vänner

Inläggav Alexandra90 » 14 jan 2017, 15:52

Hej mitt namn är Alexandra, jag är 27 år och väntar mitt första barn. Jag kommer från Sydamerika så jag pratar flytande spanska men även engelska. Min partner jobbar dagligen och jag har ingenting att göra.

Det jag söker nu är en vän som också är gravid. Så vi kan hitta på saker på dagarna.

Jag är bosatt just nu i Södertälje så fördelen är om du bor i Södertälje eller nära.

Tveka inte att höra av dig 0760761331 :roll:
Alexandra90
Nykomling

Återgå till Julibarn 2017
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=all&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()