Två fina mamma-skjortor säljes billigt!

Köp och sälj vagnar, mammakläder, bära barn produkter och mycket mer.
Kategoriregler Köp och sälj barnprylar, babykläder, vagnar, leksaker och tillbehör. Minbebis.com ansvarar inte för de köpavtal som görs i detta forum. Var aktsam med att föra över pengar till annan persons konto om du inte helt säkert kan lita på denne.

Två fina mamma-skjortor säljes billigt!

Inläggav babylover » 17 mar 2010, 11:19

Använd endast några fåtal gånger då jag inte egentligen är någon skjortmänniska kom jag på, men det är sååå snyggt tycker jag på andra. Jättefint skick alltså, inga fläckar som jag kan se vid granskning. De är dock ostrykta på bilden. Säg till om ni vill att jag mailar fler bilder så kan jag göra det.

Har även ett par beiga mamma-snickarbyxor strl 38 (du bör vara max 165cm lång) för 50kr om ni är intresserad.

Den ena skjortan är ljusgrå med vita ränder. Den är inköpt på H&M, strl M 45kr + frakt.

Den andra är vit i botten med svarta smala ränder. Det är tre knappar i halsen och knappar i sidan samt vid ärm-sluten. Inköpt på Lindex strl 38. 45kr + frakt.

Skicka ett meddelande här till mig om du vill köpa en eller båda så kollar jag upp billigaste frakten. Det blir säkert runt 24kr st skulle jag tippa på.

Ha en bra dag!
Bilagor
Resize of PICT0002.JPG
Vit med svart smala ränder
(21.7 KiB) Nerladdad 1514 gånger
Resize of Resize of PICT0001.JPG
Ljusgrå med vita ränder
(21.52 KiB) Nerladdad 1512 gånger
Bild

Bild
babylover
Alltid online

BF: 100908
BIM: 091224
Status: v.28! Oj, vad veckorna går snabbt!

Återgå till Köp & Sälj på Min Bebis