Undersköterska utbildning!

Här diskuteras allt möjligt.

Re: Undersköterska utbildning!

Inläggav _maarii_ » 13 aug 2008, 17:45

Men alltså, nu är det så.. Jag har inte gått gymnasiet alls..Gick det indviduella programmet förra året där jag plugga upp mina betyg från grundskolan. Det jag fundera på är om jag kan läsa dom där ämnena som man måste ha behörighet i på komvux, eller måste man gått gymnasiet i hela tre år ?! :shock: :oops:
BildBild
_maarii_
Stammis

Inläggav Marylin » 13 aug 2008, 17:55

för att få berhörighet till högskolan måste du ha ett slutbetyg. slutbetyget kan komma från från komvux med. då läser du 2350 poäng på komvux om jag inte minns fel.

Det bästa är väl att prata med en syo som vet mer hur det fungerar :D
MA-v13, 081118

Bild

Bild
Marylin
Stammis

Inläggav devonbrown1 » 01 okt 2020, 14:10

_maarii_ skrev:Åh tack Tricia för svaret! :) Måste man vara en viss ålder för att läsa på komvux? Eller hur gammal var du när du börja? Och hade du gymnasie utbildning först eller hade du ingen som alls utbildning innnan? Jag har inte så stor lust och hoppa på omvårdnadsprogrammet på min skola nästa år, då jag absolut inte trivs. Så jag vill gärna höra hur det var för dig! :)

Att misslyckas med sjuksköterskan var en av de viktigaste sakerna som någonsin hänt mig. Det förändrade riktigt mitt livs riktning.

Jag minns hur extatisk jag var när jag fick reda på att jag hade vunnit lotteriet och gick till vårdskolan jag ville ha. Nu tror jag att det är det värsta som någonsin har hänt mig. Om du tänker på alla kostnader i samband med detta misslyckade försök på writemyessay.onl sjuksköterskeskolan, inklusive pengar som spenderas på undervisning, uniformer, gas, barnomsorg, förlorade löner och så vidare, kostar sjuksköterskans sjuksköterska mig cirka 50 000 dollar. Jag misslyckades tillbaka 2012 och jag tänker på det varje dag med ilska och ånger.
devonbrown1
Nykomling

Föregående

Återgå till Allmänna trådar föräldrasnack