Jag satt och zappade på tv:n och hörde ngt om unga mödrar..
Det visade sig att det går en dokumentär serie om unga mödrar på 5:an kl 19:00. Ikväll är det andra delen av tjugo så jag tänkte meddela er andra som kanske också skulle vara intersserade av att se den. Men som sagt har jag inte sett den än och vet inte om den är något vidare bra.
Är jag ensam om att ha missat det här? Finns det någon som har sett första avsnittet?
Jag tror att den går varje tisdag kl 19:00 på 5:an..
Ja den var inte så dum faktiskt..och det var ju bra att man får följa flera olika tjejer och inte samma hela tiden.
Jag såg lite igår, måste varit första avsnittet då kanske...de verkar inte alltför vuxna, men de kanske växer på sig lite under programmets gång. Inget ont om unga mammor, jag är imponerade av dem.
Såg programmet det verkade bra.. och som vicnor skrev så är det bra att det är olika tjejer hela tiden inte bara samma.. för alla går ju igenom olika vissa får ju förlossningsdepression och vissa har det toppen hela tiden...
Jag hade fel angående när den visas, för den går nämligen ikväll med kl 19:00..Hoppas att ingen missar den som vill se den bara för att jag klantade mig..