Annons:

V.8 illamående och ont i ryggen

Diskutera graviditeten och stötta varandra. Här kan du skriva om graviditets ämnen som inte passar in på de andra alternativen

V.8 illamående och ont i ryggen

Inläggav lindisen91 » 07 nov 2018, 09:56

Hej alla fina!
Jag är gravid för första gången och är sååå lycklig över det. Min sambo är så stolt och förväntansfull.
Jag mår dock konstant illa och har varit öm i ländryggen o när jag skulle lyfta en grej i måndags så högg det till. Var hos en naprapat igår som rätade till bäckenet.
Men jag känner mig så less på att inte ha nån energi o pepp till nått, illamåendet o ont i ryggen tar kol på mig. :(
Är det nån annan som mått liknande? Har det blivit bättre efter första trimestern?
Jag jobbar som personlig assistent och har precis idag blivit godkänd för FA-skatt för mitt företag som hästmassör, men börjar tvivla på hur allt ska gå och om jag kommer orka. :(
Är det hormonerna som gör att allt självförtroende försvinner och gör att man liksom bara lägger ner?

kram från Linda
lindisen91
Nykomling

Re: V.8 illamående och ont i ryggen

Inläggav annasandra » 09 nov 2018, 01:33

Önska att jag hade ett svar till dig men det enda jag kan bidra med är att du inte är ensam!
Känner precis som du! Illamående 24/7 , spyr om vartannat och jobbar som personlig assistent. Så less, men min bm tröstar iallafall mig med att illamåendet i regel avtar efter v.12 ❤
annasandra
Nykomling

Återgå till Allmänna trådar om graviditet
Annons: