Vad var det senaste du köpte?

Här pratar vi om föräldrashopping, mode och skönhet!

Vad var det senaste du köpte?

Inläggav Kalinka » 09 jan 2012, 17:53

Hej mammor och pappor!

En sån där evighetstråd om någon hakar på idén vill säga.. Vad var det senaste ni köpte?

Själv har jag precis fyllt på garderoben med 3 skjortor från Nelly och barnkläder från H&M.

Dessa skjortor beställde jag och kan förhoppningsvis ha den med magen, blir bra att ha på kontoret eller middagen tänkte jag mig.

Denna tänkte jag till kavaj och med linne under.

Till pluppen kunde jag inte heller låta bli att klicka hem lite olika plagg, ni vet ibland när det bara kliar i fingarna efter att få klicka hem plagg? En sån dag var det idag!

Så det blev:

Pyamas*2, en grå tröja och en liten body

Nu längtar jag efter posten! :P

(förlåt för länkbomben, hehe)
Användarvisningsbild
Kalinka
Stammis

Re: Vad var det senaste du köpte?

Inläggav Kalinka » 27 jan 2012, 18:51

Vill passa på att tipsa om en klocka jag beställde idag! Yeayy!

Det är en D&G klocka och väldigt stilren men min förra klocka försvann för längesen så, det var på tiden! Fick dessutom lite drygt 500kr rabatt och priserna är ju i euro så blev lite drygt 1000kr totalt! Så är du på jakt efter en klocka kan jag just nu tipsa om Groupons erbjudande på klockor.
Användarvisningsbild
Kalinka
Stammis

Inläggav naellie » 27 jan 2012, 19:12

VI köpte en ny supergosig morgonrock till Hubbe häromdagen. Blå- och svartrandig i fleecemystyg med luva. Så nu gosar vi in honom i den efter badet istället för i badluvan som börjar bli för liten. Hejja barnbidraget!!! :D
Bild
naellie
Alltid online

Status: Mamma till Hubbe!

Inläggav LillaMalin » 27 jan 2012, 19:33

Jag köpte mig ett par nya träningsskor och en träningstop! JÄTTESKÖNA bägge två! Men är för lat för att länka :P
Bild
Användarvisningsbild
LillaMalin
Alltid online

Bor: Uddevalla

Inläggav Kalinka » 31 jan 2012, 16:13

Jag har beställt lite heminredning från den nya sajten Dalani.. Åtminstone är den ny för mig. Jätte fin inredning också. Nackdelen är väl att man måste vara medlem för att få handla... :shock:
Användarvisningsbild
Kalinka
Stammis

Inläggav VannaJ » 03 feb 2012, 13:31

jag hinner ju aldrig shoppa, suck. Så där var jag tvungen att tänka. Det senaste var nog ett par små krukor av vitmålad betong att ha blommor i på bordet. Men det var ett bra tag sen...
VannaJ
Nykomling

Inläggav mkhm » 29 maj 2012, 23:47

Jag hittade en sida http://www.barnia.se som har väldigt fina erbjudanden just nu. Passade på och köpte lite leksaker. Deras syskonvagn ser väldigt prisvärt ut. Funderar på köpa den med faktiskt. Väntar bara på få leksakerna först.
mkhm
Nykomling

Inläggav Lattemorsan » 18 aug 2013, 19:48

Det senaste ja köpte var faktiskt en present till min man som fyller år imorgon!!! Fick lite panik då jag inte hunnit kpa ngt så hittade denna nya sida som nu hade bra pris på parfotografering http://www.collectiveshopping.se/deal/a ... 904b605bc6

Ska bli ett kul minne :)
Lattemorsan
Nykomling

Inläggav stineingmann » 24 okt 2013, 12:46

Just nu är det rea på Mammashop.se och jag passade på att köpa en jättefin sittkudde från Doomoo. Jag är så glad :P Det finns mycket fint här

http://www.mammashop.se/crazy-days.html
Användarvisningsbild
stineingmann
Nykomling

Återgå till Shopping, mode & skönhet