värkar?

Diskutera graviditeten och stötta varandra. Här kan du skriva om graviditets ämnen som inte passar in på de andra alternativen

värkar?

Inläggav miiaar » 30 jan 2011, 19:16

jag undrar hur det kändes när era värkar satte igån?
alltså innan dom gjorde riktigt riktigt ont.

jag har mycket förvärkar, men nu trycker det mer neråt och gör ont i nedre ryggen och i underlivet och rumpan och smärtar ibland. ryggen värker och i bland i nrdre magen, även ner i benen.
undrar om det har börjat sätta i gång eller om det bara är förverkar, känner mig vilse även om jag fött barn för mindre än 2 år sen.
Bild

Bild

Bild
miiaar
Alltid online

BF: 110211

Re: värkar?

Inläggav hottitotta » 30 jan 2011, 19:23

spännande :) Kan nog vara på G. Det är ju så svårt att veta... men testa att ta 1-2 alvedon å en varm dusch eller bad å se om det släpper. Gör det inte det så är det nog på gång på riktigt! :O)
BildBild

BildBild
Användarvisningsbild
hottitotta
Alltid online

Inläggav miiaar » 30 jan 2011, 19:30

jag har badat kokhett nu 2 gånger men det vill inte släppa, har kännt så här sen i går natt. dock har jag inga alvedon hemma, och affären är stängd, men ska hoppa i ett kokhett bad igen och se om det går över.
har sovit 45 min också utan ressultat.
Bild

Bild

Bild
miiaar
Alltid online

BF: 110211

Inläggav soffilina » 30 jan 2011, 19:36

du är ju långt gången så visst jag det vara på g! det enda du kan göra är att vila dej och följa med kroppen, är det på G så kommer du snart märka det :)
min blogg: http://soffilina.blogg.se
mammatankar, vardag och en himla massa Kerstin <3

BildBild
Användarvisningsbild
soffilina
Alltid online

BF: 100807
Status: mamma till finaste Kerstin född 100814 :)

Återgå till Allmänna trådar om graviditet
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=pregnant&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()