Var det ett missfall?

Här får du stöd & tröst av andra som varit med om missfall.

Var det ett missfall?

Inläggav vargungen » 24 sep 2014, 14:58

Skulle ha min mens, om jag inte nu var gravid, den kom tidigare, började med brun färg i trosan, färgen av en gammal blödning. Krystade senare på toaletten, kom ut mörkröda "klumpar", inte hårda, utan mer som segt ägglossningssekret fast blodfärgat. Blodet stannade i mig, syntes aldrig på min binda, där var och blev bara brunt, men när jag kissade kom det blod. Så var det under hela mensen, om det nu var mens, ungefär lika långvarig var den också. Någon som känner igen det här? Kan det varit att ägget inte fäste tillräckligt utan åkte ut igen? Tidigt missfall borde väl inte vara lika "våldsamt" som senare? detta har varit kort efter befruktningen om det nu var ett missfall. Tyckte innan det, både jag och min partner att jag var lite förändrad. hade inte ömma bröst och mådde inte illa. Kan också varit inbillning, men mina bröst blev svullna, utan att göra ont, en vecka innan detta hände grät jag som bara den, en gång för att min sambo hade lagat mat, jag föreslog lingon, men det var spaghetti, trodde att han blev sur på mig och att jag inte var nöjd med spaghetti efter som jag ville ha lingon, så satt och grät i flera timmar över det :P

Tack för svar, Emma :)
vargungen
Nykomling

Återgå till Missfall
Annons: