Annons:

Vart går gränsen?

Här träffar du andra föräldrar till barn födda samma år, regnbågsfamiljer, utlandsföräldrar mm.

Vart går gränsen?

Inläggav Veronica91 » 22 okt 2014, 09:57

Hej!
Det är så att min sambo har två barn sedan tidigare med sitt ex och vi har inga ännu, men försöker sedan en månad tillbaka.
Minsta är 9 och äldsta 11 år och jag upplever ibland att hans ex hör av sig för mycket till honom.. Alltså jag tycker det är okej om det är något som gäller barnen. Men ibland så ringer hon honom när hon vill prata med barnen.. och dom har ju egna mobiler, båda två. Så jag förstår inte riktigt varför hon måste ringa honom då, varför inte ringa barnen bara..?
Är inte alls svartsjuk av mig.. Tycker bara att det är konstigt ibland.

Hon och jag har träffats två gånger innan och jag har inga som helst problem med henne. För några veckor sedan så skulle hon följa med barnen på deras träning och så dök den äldsta och hon upp här hemma hos oss.. Dom skulle hämta något, men det konstiga var att dom inte visste att jag var hemma. Och när jag gick till dörren för att se vem det var, så kändes det som att hon var på väg in med 11 åringen. . Hon har bott i den här lägenheten förut..
Jag var inte alls beredde på att dom skulle komma.. haha höll på att stor städa hemma och var i mjukiskläder.. Iallafall så kändes det jätte konstigt för min del.

Till saken, jag vet inte riktigt vad jag får känna eller tycka. Det är ändå deras mamma? Men vart går gränsen?
Veronica91
Nykomling

Återgå till Min bebis föräldragrupper
Annons: