Annons:

Vattnig illaluktande mens med flytningar.

Här träffar du andra föräldrar till barn födda samma år, regnbågsfamiljer, utlandsföräldrar mm.

Vattnig illaluktande mens med flytningar.

Inläggav MiniMi96 » 14 okt 2014, 00:11

Hej.
Min mens kom fyra dagar sent (den kom igår).
Min mens är alltid mörkröd/tjock med klumpar. Men nu är den som vatten, jätteljusröd i färgen och emellanåt nästan lite orangefärgad. Blöder inte alls mycket, och den luktar inte mens, kan inte beskriva lukten eftersom jag måste ta papperet vid näsan för att känna lukten och då luktar det konstigt. Kommer ingen mens när jag kissar, utan bara lite på papperet när jag torkar mig, och lite i bindan. Jag har aldrig haft mensvärk förut men igår och idag har jag haft väldigt ont. Kan även tillägga att det är massa genomskilnig flytning i mensen.
Jag är 18 år, aldrig vart med om det här förut så är ganska orolig vad det kan vara så någon som vet? Tacksam för svar!
//En orolig tjej...
MiniMi96
Nykomling

Re: Vattnig illaluktande mens med flytningar.

Inläggav smulan_88 » 14 okt 2014, 09:08

Ring till en barnmorska/gynekolog eller närmaste ungdomsmottagning, så får du nog svar, tips och råd på vad det skulle kunna vara.
smulan_88
Alltid online

Status: Förlovad, har en liten dotter.

Re: Vattnig illaluktande mens med flytningar.

Inläggav zeeshan002 » 22 apr 2015, 08:58

Jag är 18 år, aldrig vart med om det här förut så är ganska orolig vad det kan vara så någon som vet? Tacksam för svar!
zeeshan002
Nykomling

Återgå till Min bebis föräldragrupper
Annons: