Vecka 11 10+6

Diskutera graviditetens 40 veckor berätta om dina veckor.

Vecka 11 10+6

Inläggav hagberg » 29 nov 2014, 21:27

Känner mig så deprimerad :cry: känner typ ingen glädje fast jag har kämpat för att bli gravid. Har ingen att dela glädjen med, känns som alla ska klaga hela tiden om vad man ska ha innan man får barn exempel jobb hus bil körkort, någon som känner sig deprimerad? Är det vanligt? Har det väldigt jobbigt med killen också. Han vill ej ha barnet :cry:
hagberg
Nykomling

BF: 200615
Status: Känner mig deprimerad

Re: Vecka 11 10+6

Inläggav madebymadde » 14 okt 2016, 08:28

Det är mycket som händer i kroppen och med tanke av det du beskriver runt omkring förstår jag att du kan känna dig deprimerad. Alla har olika åsikter om vad man skall ha det perfekta livet innan man får barn, jag fick höra att jag var tvungen att köpa ny bil, tex för jag måste ha en kombi. Det bästa är nog att försöka klura ut vad du känner och vad som är rätt för dig.
Tråkigt att din kille inte känner att han vill ha barnet och att ni kämpat med olika saker. Det förstår jag också om du blir nedstämd utav. Jag tror att det kan vara hjälpt av att få någon att prata med om du är så tidig i graviditeten nu så kanske det blir jobbigare framöver, då är det bra att ha en kontakt innan. Tråkigt att ingen finns att dela din glädje i din omgivning. Men jag är glad för din skull. <3
madebymadde
Stammis

Status: flicka 16/1 -13

Återgå till Gravid vecka för vecka